logo

Technická zákaznická podpora - T1.5

  • Brno-město
  • HPP
  • nástup ihned
  • Pro ZTP

Popis

Požadavky: aktivní znalost angličtiny, orientace na zákazníka, ochota pracovat na směny 24/7 (různé týmy a směny např. 12h; 10,5h)

Výhodou:

  • CCENT nebo CISCO CCNA certifikát – případně odpovídající zkušenosti s technickou podporou
  • zkušenosti se zákaznickou podporou a servisem
  • základní znalosti IT, troubleshootingu, networkingu a ticketovacím systému

Description: Level T1.5 network support. Monitoring of trouble ticket system. Basic trouble shooting and resolving incidents. Providing network support and customer status in a complex multi-vendor environment.

Requirements: Advanced English skills (written and verbal) strong customer and service orientation, a logical mind-set, analytical thinking and a passion for problem solving. Basic troubleshooting skills. Willingness to work on shifts 24x7. Different teams and shifts (f.i. 12hrs; 10,5hrs shifts).

dovolená navíc-celkem 5 týdnů, SODEXO stravenky a Flexi pass, možná práce z domu (home office)-do odvolání

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Střední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení

Umístění pracovní pozice

NSC Global s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 27 500 Kč
Pracoviště: Palachovo náměstí 726/2, 62500 Brno
Typ úvazku: HPP
Vhodné pro: Absolventy, Osoby se zdravotním postižením
Kontaktní osoba: Dana Provazníková
E-mail: dana.provaznikova@nscglobal.com
Telefon: 602 673 078
ID inzerátu: 373000

Kontaktní údaje

Pokud zadavatel v inzerátu uvádí preferovaný způsob komunikace, respektujte ho, prosím.

Kontaktní osoba: Dana Provazníková
Telefon: 602 673 078

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.