Kontakt:assistant@multireisen.com
Upřesňující informace:
Náplň práce:
Podpora provozu a rozvoje podnikání, zákaznická podpora stávajícím i novým klientům. Interakce se zákazníky, klienty a dodavateli na základě konkrétních produktových strategií. Řešení problémů, komunikace s dodavateli, monitoring zákaznické spokojenosti. Dohled nad online a offline rezervacemi cestujících, odpovnědnost za včasné dokončení.
.
Požadavky:
Minimálně dvouletá praxe v odvětví turismu (prodej letenek, zprostředkování ubytování, ...), zkušenost s rezervačními systémy (např. Travel port, Amadeus), výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem, znalost dalšího jazyka výhodou, schopnost práce s MS Office, organizační schopnosti, orientace na detail, odolnost vůči stresu, schopnost kritického myšlení a práce v týmu.
Kontaktní osoba: | NICOLE PETIG |
E-mail: | assistant@multireisen.com |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.