Customer Support Executive - pracovník zákaznické podpory

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Praha
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Kontakt:assistant@multireisen.com

Upřesňující informace:

Náplň práce:
Podpora provozu a rozvoje podnikání, zákaznická podpora stávajícím i novým klientům. Interakce se zákazníky, klienty a dodavateli na základě konkrétních produktových strategií. Řešení problémů, komunikace s dodavateli, monitoring zákaznické spokojenosti. Dohled nad online a offline rezervacemi cestujících, odpovnědnost za včasné dokončení.
.

Požadavky:
Minimálně dvouletá praxe v odvětví turismu (prodej letenek, zprostředkování ubytování, ...), zkušenost s rezervačními systémy (např. Travel port, Amadeus), výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem, znalost dalšího jazyka výhodou, schopnost práce s MS Office, organizační schopnosti, orientace na detail, odolnost vůči stresu, schopnost kritického myšlení a práce v týmu.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Základní + praktická škola

Umístění pracovní pozice

IBE Technologie Group s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 50 000 Kč
Pracoviště: Seifertova 327/85, 13000
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: NICOLE PETIG
E-mail: assistant@multireisen.com
ID inzerátu: 413664

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: NICOLE PETIG
E-mail: assistant@multireisen.com

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.