logo

Asistentka jednatele

  • Ostrava-město
  • HPP, Zkrácený úvazek, DPP, DPČ
  • nástup ihned

Popis

1. kontakt e-mailem. Životopisy zasílejte na: cajka@eko7.cz
Uchazeči splňující předepsané předpoklady budou pozváni k výběrovému řízení.

Náplň práce: Fakturace - kontrola a nahrávání vystavených Fa. Vystavování fa na
koncové zákazníky. Příprava faktur pro konečné zaúčtování. Tvorba dat pro kontrolu.
Obchod - Příprava ceníků, kontrola aktuálních cen. Komunikace s koncovými zákazníky.
Sklady - kontrola skladových položek, hlídání termínů, komunikace s dodavateli,
vyjednávání cen. Tvorba příjemek + výdejek do ekonomického systému.
Logistika - plánování a příprava podkladů pro svozy materiálů. Objednávání přeprav u
smluvních partnerů.

Co od tebe očekáváme: Dokončené SŠ vzdělání. Základní znalost anglického jazyka pro
komunikaci s dodavateli. Znalost práce na PC, zejména MS (Excel, Word). Pečlivost.
Ochotu učit se novým věcem.

Nabízíme: zaškolení na danou pozici, práci ve stabilní společnosti - pracovní doba - dle domluvy.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Práce s PC
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Ekonomika - fakturace

Požadované jazyky

  • Angličtina (pasivní)

Umístění pracovní pozice

EKO7 odpadové hospodářství s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 20 000–25 000 Kč
Pracoviště: Ostrava
Typ úvazku: HPP, Zkrácený úvazek, DPP, DPČ
Vhodné pro: Absolventy
Kontaktní osoba: Jakub Čajka
E-mail: cajka@eko7.cz
Telefon: 704 707 777
ID inzerátu: 475361

Kontaktní údaje

Pokud zadavatel v inzerátu uvádí preferovaný způsob komunikace, respektujte ho, prosím.

Kontaktní osoba: Jakub Čajka
E-mail: cajka@eko7.cz
Telefon: 704 707 777

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.