Rada/odborný rada - sociální pracovník/pracovnice

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Přerov
  • SP
  • nástup 1. 1. 2025

Popis

Náplň práce:
Zajišťování agendy nepojistných sociálních dávek. Zajišťování sociálního poradenství a konzultační činnosti pro občany v oblasti agendy příspěvku na péči, dávek pro osoby se zdravotním postižením a hmotné nouze. Zpracovávání vybraných statistických podkladů pro sledování čerpání a vývoj dávek, jak pro potřeby KrP, tak GŘ ÚP ČR. Plnění úkonů orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoby oprávněné k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizování věcí ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav). Posuzování podkladů pro správní řízení a provádění důkazů potřebných ke zjištění stavu věci. Provádění sociálních šetření a místních šetření pro účely nepojistných sociálních dávek. Zpracovávání a kontrolování oprávněnosti výplaty a podmínek pro pokračování výplaty dávek.

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 25. listopadu 2024,

tj. v této lhůtě:
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4,
779 00 Olomouc
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu podatelna.ol@uradprace.cz, nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID a2azprx
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být

označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/137768-78099807“.

Poznámka:
Plné a platné znění podmínek pro účast na výběrovém řízení a bližší informace jsou uveřejněny na www.uradprace.cz/Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Benefity

  • Závodní stravování - stravenkový paušál
  • Dovolená navíc - 5 týdnů dovolené + 5 dnů sick days + 1 den k vyřízení osobních záležitostí
  • Zvláštní prémie - odměny; zvláštní příplatek; osobní příplatek
  • Jiné výhody - příspěvek na produkty spoření ve stáří 270,-Kč/měs.

Umístění pracovní pozice

Úřad práce České republiky

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 27 780–39 670 Kč
Pracoviště: Purgešova 1399, 75301 Hranice
Typ úvazku: SP
Kontaktní osoba: Bc. Iva Arganová
E-mail: iva.arganova@uradprace.cz
Telefon: 950 155 610
ID inzerátu: 847291

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Bc. Iva Arganová
E-mail: iva.arganova@uradprace.cz
Telefon: 950 155 610

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.