Referent/ka správy pohřebišť

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Olomouc
  • HPP
  • nástup 1. 12. 2024

Popis

PP na dobu určitou 1 rok, potom na dobu neurčitou.

Popis práce:

  • fotodokumentace hrobových míst a její zpracování, implementace do databázového systému, grafické a mediální ICT, optimalizace, plnění databáze
  • poskytování služeb provozní podpory evidenčního systému a opravy v databázovém systému
  • zpracovávání podkladů a úzké spolupráce s notářskými kancelářemi v rámci pozůstalostních řízení, s tím spojená administrativa/evidence
  • elektronická administrace vymáhání pohledávek a upomínek v sw DIGIS (nebo jiném)
  • komplexní koordinace a metodické usměrňování spisové služby, včetně zpracovávání návrhů příslušných vnitřních předpisů (spisový řád).
  • zpracovávání koncepce rozvoje spisové služby, shromažďování uživatelských požadavků na rozvoj elektronického systému spisové služby a jejich kategorizace, tvorba návrhů a zadání pro dodavatele elektronického systému spisové služby v certifikovaných i necertifikovaných informačních systémech určených
  • zástup v evidenci všech majetkových pohybů hrobových míst a hrobových zařízení, tj. zprostředkování, koupě, přijímání a vydávání peněz veřejnosti, a to v rozsahu podle potřeb zaměstnavatele
  • zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků informační a komunikační infrastruktury, například operačních systémů, kancelářských nebo jiných aplikací pro koncového uživatele, síťového prostředí, databází apod.
  • stanovování a organizování způsobů a postupů využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky.
  • administrace vnitřního oznamovacího systému organizace
  • administrace veřejných zakázek ve spolupráci se zřizovatelem
  • inventarizace HZ a dalších položek z evidence majetku GORDIC v návaznosti na evidenci v sw DIGIS (nebo jiném).

Od uchazečů požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání
  • znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office)
  • organizační schopnosti, systematičnost a analytické myšlení
  • psychickou odolnost
  • flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost

Uchazečům nabízíme:

  • pracovní pozici v tradiční a renomované organizaci
  • platové zařazení dle platných předpisů a odpovídající praxe
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění
  • nástup ihned nebo dle vzájemné dohody

Přihlášky obsahující jméno, příjmení a kontaktní údaje (email, telefon) spolu se strukturovaným životopisem zasílejte v tištěné podobě poštou nebo dodejte osobně na adresu sídla HMO, nebo zasílejte v elektronické podobě (dokumenty ve formátu PDF) na emailovou adresu ekonomika@hrbitovyolomouc.cz, a to nejpozději do 30. listopadu 2024. Na obálku, resp. do předmětu emailu uveďte "VŘ - referent/ka správy pohřebišť". Součástí emailové zprávy, popř. poštovní zásilky musí být vyjádření souhlasu se zpracováním poskytovaných osobních údajů. Pakliže uchazeč nevyjádří tento souhlas, nemůže být do VŘ zařazen a jím zaslané podklady mu budou odmítnuty a vráceny zpět.

Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k přijímacímu pohovoru

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Střední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení
  • Práce s PC

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Jiné výhody

Umístění pracovní pozice

Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 24 100–34 370 Kč
Pracoviště: tř. Míru 138/102, Olomouc
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Iveta Dašková
E-mail: ekonomika@hrbitovyolomouc.cz
Telefon: 602 276 852
ID inzerátu: 847599

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Iveta Dašková
E-mail: ekonomika@hrbitovyolomouc.cz
Telefon: 602 276 852

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.