Charakteristika vykonávané práce: rozvoj informačního systému Digitální technická mapa (dále jen DTM) a hardware, na kterém je systém provozován, vedení dokumentace k DTM, kontrola správného chodu všech komponent DTM, komunikace s dodavateli a s ostatními správci na řešení vzniklých provozních problémů, administrace uživatelů systému, zajištění souladu DTM s předpisy a požadavky na kybernetickou bezpečnost, hlídání termínů platností technických podpor pro jednotlivé části DTM
Požadavky:
- další požadované dovednosti: ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: správce informačního systému DTM oddělení provozu služeb na Odboru informačních technologií Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 2. 12. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Bc. Ing. Vladimír Klein
telefon: 585 508 267, email: v.klein@olkraj.cz
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 12.
Termín nástupu: dle dohody
Předpoklady:
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde https: //udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53RV1H-0.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Kontaktní osoba: | Bc. Ing. Vladimír Klein |
E-mail: | v.klein@olkraj.cz |
Telefon: | 585 508 267 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.