Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o státní službě"), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo ředitel Odboru Kontaktního pracoviště v Litoměřicích Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Ústí nad Labem,
se služebním působištěm v Litoměřicích, ID 11010334.
Na služebním místě je státní služba (dále jen "služba") vykonávána v oborech služby
13 Nepojistné sociální dávkové systémy
17 Zaměstnanost
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Koordinace a usměrňování v jednotlivých oborech činnosti úřadu práce (zprostředkování zaměstnání, evidence a podpory v nezaměstnanosti, poradenství) ve vymezené územní působnosti.
Metodické usměrňování a koordinace státní sociální podpory, dávek pěstounské péče, dávek pomoci v hmotné nouzi, dávek osobám se zdravotním postižením a průkazu osobám se zdravotním postižením, příspěvku na péči a dalších nepojistných sociálních dávek ve vymezené územní působnosti.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
Funkční období trvá 5 let.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. ledna 2025.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Podání žádosti
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a jmenování na služební místo představeného nebo žádosti o jmenování na služební místo představeného (dále jen "žádost") podané ve lhůtě do 25. listopadu 2024, tj. v této lhůtě
" doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Revoluční 3289/13, 400 01 Ústí nad Labem,
" podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
" podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.ul@uradprace.cz, nebo
" podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID 6sbzpx5.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/136928-78099813".
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https: //www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
Kontaktní osoba: | Podatelna |
E-mail: | podatelna.ul@uradprace.cz |
Telefon: | DS: 6sbzpx5 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.