IT procesní specialista

Do našeho rozrůstajícího se týmu hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici IT procesní specialista.

 

Druh PPV:

  • Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou

Pracoviště:

  • V Celnici 1028/10, 110 00 Praha – Nové Město

Možný nástup:

  • Ihned, případně dle dohody

Požadované vzdělání:

  • Minimálně SŠ s maturitou

Požadovaná praxe:

  • Alespoň 2 roky na obdobné pozici nebo relevantní praxe na Service Desk či v podobné roli

Kvalifikační předpoklady:

  • Znalost IT prostředí alespoň na úrovni Service Desk
  • Znalost procesního rámce ITIL, COBIT, Prince2 nebo jiné metodiky velkou výhodou
  • Znalost procesního modelování, UML, BPMN
  • MS Visio, Enterprise Architect, nebo podobný nástroj
  • Znalost  ITSM nástrojů (Jira, Confluence, ServiceNow, Redmine, a další)
  • MS Office na uživatelské úrovni
  • Velkou výhodou je orientace v podnikových ERP systémech
  • Uživatelskou znalost nástrojů MS Office

Požadovaný profil:

  • Komunikativní a otevřená osobnost (základem práce je komunikace s IT týmy, manažery a odborníky z různých technických oblastí)
  • Schopnost identifikovat a dokumentovat procesy a postupy firmy
  • Smysl pro detail a preciznost
  • Flexibilita, analytické myšlení

 

 

Pracovní náplň:

  • Nastavování a implementace podnikových IT procesů: ve spolupráci s vývojovými, provozními a testovacími týmy tvorba funkční specifikace a dokumentace procesů a podílení se na jejich implementaci
  • Procesní audity a revize: provádění interních auditů a revizí stávajících procesů s cílem identifikovat možnosti pro zlepšení kvality a efektivity
  • Řízení rizik a analýza příčin: identifikace potenciálních rizik v procesech a provádění analýz příčin chyb nebo problémů, aby se zabránilo jejich opakování
  • Školení a vzdělávání: navrhování obsahu a organizace školení na podporu týmů a jednotlivců ve vztahu ke standardům v oblasti procesního řízení a nejlepších postupů
  • Zpracování zpětné vazby a neshod: analýza zpětné vazby od kolegů a řešení neshod souvisejících s nastavením a řízením procesů, jakož i provádění nápravných a preventivních opatření
  • Nepřetržité zlepšování: neustálé hledání možností pro zlepšení systémů, procesů a postupů, aby byla zajištěna nejvyšší možná kvalita výrobků a služeb

 

Nabízíme:

  • Zvýšený nárok dovolené
  • Pružnou pracovní dobu
  • Práci v nových kancelářích v centru Prahy dobře dostupnou MHD, vlakem
  • Jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
  • Příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
  • Příspěvek na stravování (stravenkový paušál/eStravenka)
  • Volnočasovou kartu MultiSport
  • Po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.

 


 

CO JE SPRÁVA ŽELEZNIC, STÁTNÍ ORGANIZACE?
— již více než 20 let hospodaříme s železničními dráhami v majetku státu a plníme funkci vlastníka a provozovatele dráhy ve smyslu zákona o dráhách
— Zajišťujeme provozování, provozuschopnost, údržbu, opravy, rozvoj a modernizaci drážní infrastruktury. 
— Dlouhodobě se profilujeme jako moderní, stabilní a perspektivní společnost.
— Se svými cca 17 tisíci zaměstnanci patříme mezi největší zaměstnavatele v České republice.