Co Vás čeká:
· práce v open space kanceláři na oddělení zákaznického servisu
· budete přijímat a zpracovávat objednávky od našich zákazníků
· komunikovat s výrobou ohledně dostupnosti materiálu a plánování
· stanete se primárním kontaktem pro přidělené portfolio klientů, se kterými budete v každodenním kontaktu – e-mailovém, telefonickém
· každý den budete komunikovat v angličtině – především emailem
Co očekáváme od Vás:
· aktivní znalost angličtiny
· SŠ vzdělání
· samostatný a odpovědný přístup k práci
· práci na PC musíte mít v malíku
Co nabízíme:
· 5 týdnů dovolené, 13. a 14. mzda
· příspěvek na dopravu
· příspěvek na životní/penzijní pojištění
· stravenkový paušál, jazykové vzdělávání a další
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis na e-mail: jitka.stejskalova@ammega.com nebo reagujte prostřednictvím našich webových stránkek mamevtomprsty.cz.
| Kontaktní osoba: | Jitka Stejskalová |
| E-mail: | jitka.stejskalova@ammega.com |
| Telefon: | +420720947953 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.