Workplace Experience Support

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Barbora Husáková, e-mail: barbora.husakova@sodexo.com

Co Vás čeká:

" Budete se podílet na chodu centrály našeho globálního partnera.
" Odpovědnost za vzhled interiéru a rozmístění kancelářského vybavení.
" Příprava zasedacích místností (uspořádání nábytku dle požadavků).
" Správa přístupů v rámci budovy (vstupní karty, evidence klíčů, apod.).
" Vedení agendy skladů.
" Komunikace s klientem a dodavateli.
" Účast na vstupním dni nových zaměstnanců - provádění nových zaměstnanců po budově (1x měsíčně).
" Další nárazové a nepravidelné úkoly administrativního a provozního charakteru.

Co by Vám nemělo chybět:

" SŠ vzdělání.
" Anglického jazyka úroveň B2 a vyšší.
" Uživatelská znalost MS Office (Outlook, Excel, Power Point).
" Výhodou je znalost audiovizuální techniky (ovládání, apod.)
" Spolehlivost, flexibilita, samostatnost, aktivní přístup k práci.

Zaměstnanecké výhody: stravenky, Pluxee Cafeteria

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV
  • Práce s PC

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní) — B2

Umístění pracovní pozice

SODEXHO - školní jídelny, s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 38 000 Kč
Pracoviště: Na Valentince 3336/4
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Barbora Husáková
E-mail: barbora.husakova@sodexo.com
ID inzerátu: 911234

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Barbora Husáková
E-mail: barbora.husakova@sodexo.com

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.