Recepční - Administrátor

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

olga@synergycosmetic.cz

Hledáme recepční na HPP (36 hodin týdně / 144 hodin měsíčně)

Náplň práce:

Obsluha klientů estetické kliniky,

Vyřizování objednávek klientů na procedury ve vazbě na volné kabiny, přístroje a pracovníky,

Správa klientské databáze v interním programu,

Objednávání, evidence skladu produktů a prodej kosmetických produktů,

Vyřizování telefonických, mailových objednávek kosmetologických služeb, komunikace s klienty přes sociální sítě,

Pokladní činnost spojená s vyúčtováním služeb klientů a prodejem kosmetických produktů,

Požadujeme:

Optimismus, komunikativnost a příjemné vystupování.

Zájem o zdrávi, krásu a kosmetiku,

Velmi dobrá znalost češtiny a ruštiny podmínkou. Znalost angličtiny výhodou.

Znalost práce na počítači,

Pečlivost, zodpovědnost a chuť učit se novým věcem,

Nabízíme:

Práce v příjemném prostředí v centru Prahy,

Zaškolení pro prodej francouzských kosmetických produktů a nabízených služeb,

Motivující finanční ohodnocení (základ + provize z prodeje produktů a služeb),

Zaměstnanecké slevy na veškerá kosmetologická ošetření a kosmetické produkty v salonu,
Nastup ihned.
Zaměstnanecké výhody

Zaměstnanecké slevy na veškerá ošetření a kosmetické produkty na klinice

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV

Umístění pracovní pozice

SYNERGY - TREND s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 30 000–35 000 Kč
Pracoviště: Bolzanova 1679/3, 11000
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Ing. Alexej Melechin
ID inzerátu: 921953

Odpovědět na inzerát

Kontaktní údaje jsou dostupné pouze v textu inzerátu.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.