Náplň práce:
• spolupráce na náboru zaměstnanců z ČR a zahraničí
• operativní řešení požadavků přidělených zaměstnanců a zákazníků
• koordinace a péče o přidělené zaměstnance - zajištění směn, školení, lékařské prohlídky atd.
• dokumenty a související administrativa (příprava pracovních smluv, rozpisů směn, potvrzení pro zaměstnance, sledování a evidence docházek, tvorba reportů pro vedení, atd.)
Požadujeme:
• aktivní přístup k práci a pracovitost
• min. SŠ vzdělání zakončené maturitou
• výborné komunikační schopnosti a samostatnost
• řidičský průkaz sk. B + zkušenosti v řízení vozidla
• dobré znalosti práce s MS Excel, Word, Outlook, Power point a počítačem vůbec
• schopnost pracovat s kalendářem, plánovat čas a svou práci
• zkušenosti na podobné pozici velkou výhodu
• komunikativní znalost ukrajinského jazyka podmínkou
Nabízíme:
• tým profesionálů v oboru a 100% podporu v zaškolení nováčka
• zajímavou mzdu a navazující systém finančních bonusů
• mobilní telefon + notebook + k dispozici služební automobil
• příspěvek na stravování
• 25 dnů dovolené
• flexibilní pracovní dobu
• prostor pro realizaci nápadů a inovací
• možnost zkráceného úvazku
| Kontaktní osoba: | Žaneta Mužíková |
| E-mail: | zaneta.muzikova@trianglecz.cz |
| Telefon: | 724277554 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.