Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
Samostatné zpracování účetních a kontrolních reportů pro měsíční, čtvrtletní a roční závěrky centrály.
Komplexní vedení účetnictví, včetně mzdové agendy, fakturace, daňová hlášení, cestovní výdaje a komunikace s úřady.
Lokální kontaktní osoba pro kolegy, externí úřady a spolupráce s daňovým poradcem a auditorem.
Vypracování ročního rozpočtu společnosti ve spolupráci s místním vedením a jeho sledování. Analýza výsledků společnosti, identifikace odchylek a návrhy na optimalizaci.
Proaktivní implementace personálních opatření společnosti a řešení personálních otázek ve spolupráci s místním vedením.
Vedení a další rozvoj vlastního oddělení.
Práce na projektech zaměřená na inovace a zvýšení efektivity oddělení.
Pravidelná aktualizace procesů ve všech oblastech vaší funkce a nad rámec této funkce, v koordinaci s centrálou společnosti.
Požadavky:
Jazykové znalosti: pokročilá znalost anglického jazyka na úrovni C1 nebo C2 dle CEFR, schopnost denně efektivně komunikovat v mezinárodním prostředí jak písemně, tak ústně.
Pracovní zkušenosti: minimálně 3 roky odborné praxe v oboru účetnictví
Zaměstnanecké výhody:
| Kontaktní osoba: | Martina Sládková |
| E-mail: | info@cz.gabriel-chemie.com |
| Telefon: | 466 049 201 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.