Náplň práce: Pořizování a zajišťování oběhu účetních dokladů, účtování svěřeného typu transakcí, zpracování DPH,KH a SH, závěrkové účetní práce, zpracování docházek a podkladů pro mzdy, archivace dokladů a správa spisovny, tvorba ekonomických reportů a analýz
Požadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru, znalost českého podvojného účetnictví a českých účetních standardů, znalost daňových zákonů (zejména zákon o DPH a DPPO), orientace ve mzdové a personální oblasti, praxe v účetnictví na podobné pozici min. 2 roky, pracovitost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, znalost práce na PC: Excel, Word, znalost IS Helios - výhodou, prac.doba 6,30 - 15 hod.
Výkonnostní a roční prémie, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, 25 dní dovolené, firemní akce. Mzda dle dosažené praxe.
Kontakt: osobní a telefonický od 7,30 - 15,00 hod., e-mailem
| Kontaktní osoba: | Silvie Vyroubalová |
| E-mail: | silvie.vyroubalova@mbg.cz |
| Telefon: | 737283903 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.