administrativní a spisový pracovník v České obchodní inspekci

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Praha
  • HPP
  • nástup 1. 1. 2026

Popis

Tento druh práce je zařazen do 6. platové třídy v souladu se zněním zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.

 

Pracovní místo: administrativní a spisový pracovník - platová třída 6,
Oddělení spisovny, podatelny a archivu Ústředního inspektorátu ČOI (ID 1.200.08)

 

Pracovní smlouva se uzavírá na dobu neurčitou

 

Místo výkonu práce je Praha.

 

Náplň práce:

  • provádění digitalizace dokumentů při příjmu v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, ve znění pozdějších předpisů,
  • zajišťování příjmu neutajovaných zásilek doručených ministerstvu prostřednictvím poskytovatelů poštovních služeb, zaslaných na adresu elektronické podatelny, prostřednictvím datových schránek nebo faxem a osobních podání,
  • provádění autorizované konverze dokumentů z moci úřední, potvrzování konverzních doložek a vedení evidence provedených konverzí podle zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů,
  • zajišťování evidence a přerozdělování doručených zásilek v elektronickém systému spisové služby,
  • zajišťování evidence vypravovaných poštovních zásilek v elektronickém systému spisové služby,
  • zpracování datových zpráv a jejich elektronické rozeslání,
  • převzetí a zapisování příchozí a odchozí pošty,
  • příjem, označování a třídění došlých poštovních zásilek dle spisového a skartačního řádu,
  • evidence zásilek – chystání pošty k odeslání, tj. nadepsání obálek, vložení připravených dokumentů do obálek.

 

Požadavky:

  • střední vzdělání s výučním listem,
  • aktivní přístup k práci, flexibilita, samostatnost, odpovědnost, pečlivost, spolehlivost,
  • základní znalost práce na PC,
  • komunikační a organizační dovednosti.

 

Výhodou je: znalost spisové služby GINIS.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Střední odborné (vyučen)
  • Práce s PC - základní dovednosti PC
  • Jiná způsobilost - • aktivní přístup k práci, flexibilita, samostatnost, odpovědnost, pečlivost, spolehlivost

Požadované jazyky

  • Čeština (aktivní)

Benefity

  • Dovolená 5 týdnů
  • Notebook
  • Sick days - 5 dní v kalendářním roce
  • Stravenky - v hodnotě 130 Kč, zaměstnanec platí 10 Kč (multifunkční karta Multibenefit, poskytovatel společnost PLUXEE ČR a.s.)
  • Příspěvek na penzijní připojištění - formou osobního konta zaměstnance
  • Pružná pracovní doba - po zapracování

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 18 750–26 690 Kč
Pracoviště: Gorazdova 1969/24, 12000 Praha 2
Typ úvazku: HPP
Vhodné pro: Důchodce, 50+
Kontaktní osoba: Ing. Pavel Drobek
E-mail: pavel.drobek@coi.gov.cz
Telefon: 296366103, 725564958
ID inzerátu: 948563

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Pavel Drobek
E-mail: pavel.drobek@coi.gov.cz
Telefon: 296366103, 725564958

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Ochrana osobních údajů

Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, pro účely příslušného výběrového řízení.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.