Hledáme zkušeného lídra, který dokáže spojit organizační schopnosti s empatií k pacientům a povede náš tým recepce a call centra k nejvyšším standardům péče.
Aktuálně obsazujeme pozici Vedoucí recepcí a call centra, která/ý bude mít na starosti plynulý chod recepcí, zlepšování procesů a vedení týmu v rámci sítě stomatologických klinik Magic Smile.
Jsme Magic Smile a provozujeme síť stomatologických klinik – celkem 7 poboček (5× Praha, 1× Hradec Králové, 1× Most).
Nabízíme moderní pracoviště s přátelským týmem a důrazem na profesionální péči o pacienty.
Vést tým recepčních a pracovníků call centra napříč klinikami Magic Smile.
Zodpovídat za kvalitu komunikace s pacienty a hladký chod recepčních procesů.
Nastavovat standardy péče, školit a motivovat tým.
Koordinovat směny, procesy a spolupráci s lékaři a hygienistkami.
Monitorovat výkon call centra, vyhodnocovat statistiky a navrhovat zlepšení.
Spolupracovat s vedením společnosti na optimalizaci procesů a zákaznické zkušenosti.
Praxi s vedením týmu (recepce, zákaznický servis nebo call centrum).
Silné organizační a komunikační dovednosti.
Orientaci na pacienta/klienta a schopnost nastavovat vysoké standardy služeb.
Schopnost práce s rezervačními systémy, tabulkami a reporty.
Češtinu na výborné úrovni; angličtinu na plynulé komunikativní úrovni (alespoň B2).
Další jazyky výhodou.
Zázemí stabilní společnosti s více než 15letou historií.
Moderní kliniky v atraktivních lokalitách Prahy.
Možnost ovlivnit fungování recepcí a call centra, přinášet inovace.
Podporu vedení společnosti.
Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností + benefity:
stravenky,
Multisport karta,
zvýhodněná stomatologická péče,
podpora vzdělávání.
Nástup dle dohody.
| Kontaktní osoba: | Daria Kapular DiS. |
| E-mail: | hr@magicsmile.cz |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.