Team Coordinator Accounts Receivable
(all genders)
Böllhoff - Passion for successful joining
Böllhoff is a global partner for 360-degree fastening technology with assembly and logistics solutions. As a family-owned company, we have been standing for long-term success through innovation and customer service since 1877.
Our mission? Creating successful connections. Join us in our efforts to bring it into life - in a family-owned corporate culture that always puts people first.
For our accounting team in Germany we are looking for a Team Coordinator for accounts receivable. The accounting team is divided into the areas of accounts receivable, general ledger, taxes and accounts payable. As the Team Coordinator of accounts payable you will work with and report to the Head of Financial Accounting Germany. You will be located in our entity in Prague.
The main tasks and responsibilities:
Qualifications & Experiences:
Your benefits:
-------------------------------------------------------
Kooridnátor týmu – Accounts Receivable
📌 Co bude Vaší odpovědností:
- monitorování a koordinace denních činností v oblasti pohledávek
- plánování a organizace personálních zdrojů v rámci týmu pohledávek
- operativní práce v účetnictví pohledávek
- monitorování termínů a kvality procesů
- odpovědnost za včasné a přesné zpracování faktur, příchozích plateb, mezipodnikových a otevřených položek
- monitorování úvěrových limitů zákazníků, hodnocení zákazníků a kmenových údajů zákazníků za účelem snížení ztrát z pohledávek
- zajištění procesu upomínání a inkasa s proaktivním sledováním splatných plateb
- optimalizace procesů
- zajištění plnění požadavků na dodržování předpisů a účetních směrnic
- příprava a sledování interních a externích schůzek
- psaní strukturované dokumentace
- monitorování opatření prostřednictvím KPI
- funkce profesionálního kontaktního pracovníka v účetních záležitostech pro různá oddělení a zainteresované strany
📌 Požadujeme:
- magisterský nebo bakalářský titul v oboru podnikové ekonomiky nebo srovnatelném oboru, např. hlavní účetní
- alespoň 4–6 let praktických zkušeností v účetnictví nebo podobné finanční funkci
- dobrá znalost procesů pomocné účetní knihy, odsouhlasení otevřených položek a správy pohledávek
- zkušenosti s ERP systémy
- velmi dobré znalosti Excelu
- zkušenosti v korporátní skupině nebo výrobní společnosti jsou výhodou
- plynulá znalost angličtiny a němčiny, písemně i ústně, a silné mezikulturní povědomí
- silné organizační a koordinační schopnosti s možností efektivně řídit více priorit současně
- silné komunikační schopnosti a schopnost spolupracovat s interními a externími zainteresovanými stranami
- silné analytické schopnosti, vysoce strukturovaný způsob uvažování a schopnost vyvíjet komplexní koncepty
- nezávislý pracovní styl, proaktivní chování a motivace k učení
- flexibilita v pracovně náročných fázích a schopnost přizpůsobit se dynamickým výzvám
- první zkušenosti s projektovou prací a optimalizací procesů jsou výhodou
- ochota cestovat do centrály alespoň jednou za dva měsíce na několik dní
🎁 Nabízíme:
| Kontaktní osoba: | Mgr. Kateřina Mišurová |
| E-mail: | kmisurova@boellhoff.com |
| Telefon: | 776624252 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.