Budete mít na starost organizaci přeprav po Evropě, komunikaci s řidiči a zákazníkem a hladký průběh zakázek.
Budeme pracovat ve směnném provozu – denní a odpolední, ale brzy přidáme i noční podporu.
Hledáme člověka, který má chuť převzít zodpovědnost, má organizační talent a chce být součástí týmu, který táhne za jeden provaz
Příjem zakázek přeprav od zákazníka a zajištění jejich vyřízení.
Příjem objednávek a plánování přeprav.
Vedení příslušné dokumentace a evidence - (práce v LODiS, RAALTRANS, TIMOCOM.)
Vytěžování smluvních vozidel.
Péče o svěřené zákazníky.
Řízení celého procesu svěřených zakázek a řešení případných problémů.
Máte dokončené min. SŠ vzdělání.
Výborná znalost MS Office, RAALTRANS či TIMOCOM.
Plynulá znalost německého jazyka - ideálně, nebo AJ.
Umíte si dobře plánovat a organizovat aktivity.
Jste spolehlivý/á, pečlivý/á a časově flexibilní.
Praxe na obdobné pozici ideálně rok a více.
Skvělá parta kolegů, kteří Vás podrží.
Stabilní a perspektivní zaměstnání u předního dopravce v ČR.
Máme příjemné a moderní kanceláře.
Stravenkový paušál.
Cafeterie - Benefitní program pro zaměstnance - uplatnění dle vlastních preferencí - penzijko, kultura, sport či dovolená..
Multisport karta - rozšíření i pro rodinu.
Součástí benefitů je i kafetérie a kávu, tu máme výbornou!
Až 5 dní volna nad rámec zákonné dovolené.
Odměny při pracovních výročích.
Pořádáme firemní i pobočkové akce.
| Kontaktní osoba: | Aneta Sakařová |
| E-mail: | aneta.sakarova@cscargo.cz |
| Telefon: | 724010000 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.