První kontakt:
Koubek Michal, tel.: 778 765 528
e-mail: m.koubek@ais-systeme.de
Náplň práce:
Péče o svěřené zákazníky v oblasti kvality – komunikace, jednání o kvalitativních tématech, účast na zákaznických auditech a zkouškách.
Zodpovědnost za řešení zákaznických reklamací – analýza příčin, návrh a sledování nápravných opatření (8D reporty).
Přejímka reklamací u zákazníka, řízení a vyhodnocování reklamační databáze.
Spolupráce při plánování a zavádění opatření určujících kvalitu nových projektů.
Přenos požadavků zákazníka do interních procesů výroby, plánování a logistiky.
Aktivní účast na procesech zlepšování kvality, implementace výsledků auditů a zákaznických požadavků.
Spolupráce na provádění interních a procesních auditů dle ISO 14001 a VDA 6.5.
Požadujeme:
SŠ/VŠ technického směru.
Praxi v oblasti kvality min. 1 rok (ideálně v automotive prostředí).
Komunikativní znalost anglického jazyka, němčina výhodou.
Znalost nástrojů kvality (8D, Ishikawa, PPM, Formel Q, zákaznické portály).
Řidičský průkaz sk. B.
Samostatnost, zodpovědnost, flexibilitu.
Výhodou:
Certifikace Auditor VDA 6.5.
Zkušenost s vedením zákaznických jednání a reportingem.
Nabízíme:
Stabilní pracovní pozici v silné mezinárodní společnosti.
Možnost profesního rozvoje v oblasti zákaznické kvality.
Podporu odborného vzdělávání a certifikací.
Příspěvek na stravování, benefity dle interní politiky.
| Kontaktní osoba: | Michal Koubek |
| E-mail: | m.koubek@ais-systeme.de |
| Telefon: | 778765528 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zájemce o zaměstnání souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých svých osobních údajů, které poskytuje společnosti AIS, s. r. o.
Osobní údaje budou zpracovány v souladu se zákonem 110/2019 Sb. „O ochraně osobních údajů“.
Tyto údaje poskytuje zájemce o zaměstnání výhradně za účelem získání zaměstnání, nejdéle na 1 rok od jejich zaslání.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.