Obchodní manažer/ka pro zahraniční trh

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Zlín
  • HPP
  • nástup 1. 1. 2026

Popis

O nás

Firma ARLES, s.r.o. byla založena v roce 1998 a od svého vzniku se specializuje na spotřební materiál a náhradní díly pro kopírovací zařízení, tiskárny a IT periférii. Během let jsme se etablovali jako jeden z předních distributorů a dodavatelů spotřebního materiálu pro kancelářskou IT techniku.

Náplň práce:

  • Aktivní komunikace se stávajícími i potenciálními zahraničními obchodními partnery v oblasti spotřebního materiálu pro kopírovací stroje, tiskárny různých značek a IT periferií.
  • Každodenní komunikace se zákazníky převážně v angličtině – písemně, telefonicky i osobně při služebních cestách a účasti na mezinárodních veletrzích.
  • Proaktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí, budování dlouhodobých vztahů a rozšiřování zákaznické sítě.
  • Rozvoj vztahů s novými i stávajícími klienty a zajištění jejich maximální spokojenosti.
  • Dohled nad kompletním procesem objednávek – od přijetí a odsouhlasení podmínek až po sledování dodávek a platební morálky zákazníků.
  • Tvorba atraktivních cenových nabídek na míru klientům s důrazem na konkurenceschopnost.
  • Příprava podkladů k vyhodnocování obchodních výsledků.
  • Spolupráce na tvorbě obchodní strategie, identifikace nových trendů a příležitostí k expanzi.

Co od Vás očekáváme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání.
  • Pokročilá znalost MS Office (zejména Excel, Word, Outlook).
  • Řidičský průkaz sk. B.
  • Anglický jazyk na úrovni C1, znalost dalších jazyků výhodou.
  • Silné obchodní myšlení, vynikající komunikační dovednosti a profesionální vystupování.
  • Schopnost navazovat a udržovat dlouhodobé vztahy se zákazníky.
  • Cílevědomost, vytrvalost a časová flexibilita.
  • Znalost informačního systému I6 výhodou.
  • Praktické zkušenosti na obdobné pozici (obchodník, exportní manažer, manažer prodeje) jsou vítány.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavou práci v tuzemském i mezinárodním obchodním prostředí.
  • Příležitosti k profesnímu rozvoji a využití svých jazykových schopnosti na plno.
  • Motivující finanční ohodnocení.
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
  • Mobilní telefon, notebook, stravenky.
  • Možnost využití homeoffice po zaučení.
  • Měsíční bonusy za splněné cíle a roční bonusy.
  • Automobil pro služební a následně i pro soukromé účely.
  • Čeká Vás přátelský kolektiv v nově vybudovaných prostorech firmy.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Střední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní) — C1

Benefity

  • Stravenky
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Bonusy a prémie
  • Auto i k soukromým účelům
  • Možnost home office

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ester Pechová
E-mail: pechova@arles.cz
Telefon: +420734567172

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.