Hledáme vhodného uchazeče/vhodnou uchazečku na pozici: ADMINISTRÁTOR/ADMINISTRÁTORKA ZAKÁZEK
CO BUDE VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ:
- administrativní zajištění agendy nákupů a pořizování služeb veřejné výzkumné instituce od požadavku po dokončení
- administrativní podpora pořizování investic (interní schvalování, sledování finančního plnění)
- příprava veřejných zakázek a organizace výběrových řízení
- zajištění, příprava a správa podkladů pro zakázky
- příprava zadávacích dokumentací
- komunikace s dodavateli i interními žadateli
- příprava a zajištění schvalování a uzavírání smluv
- evidence a kontrola uzavřených smluv a jejich plnění
- plnění povinností souvisejících s veřejnými zakázkami (správa profilu zadavatele, E-ZAK, Věstník veřejných zakázek, Evropský věstník)
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
- vyšší odborné vzdělání administrativního, právního nebo ekonomického směru (vysokoškolské vzdělání výhodou – vhodné i pro absolventy)
- pokročilou uživatelskou znalost práce na PC (MS Excel, MS Word)
- dobré komunikační schopnosti
- schopnost organizovat více věcí najednou
- systematičnost, praktičnost, důslednost, pečlivost a spolehlivost
- zodpovědnost, samostatnost a iniciativní přístup
- znalost anglického jazyka (B1+)
- zkušenost s veřejnými zakázkami nebo projekty výhodou
- výhodou bude také orientace v technických, IT komoditách a stavebních akcích
CO ZAMĚSTNANCŮM NABÍZÍME:
- pracovní poměr na plný úvazek
- pružná pracovní doba
- 5 týdnů dovolené + 3 dny zdravotního volna
- příspěvek na stravování
- přátelskou atmosféru a příjemné pracovní prostředí v parkovém areálu v Praze-Ruzyni
Nástup možný dle dohody
Místo výkonu práce: Praha – Ruzyně
Nabídky obsahující profesní životopis, souhlas se zpracováním osobních údajů a případně doporučující dopis zasílejte na e-mail: sarka.bartova@carc.cz nebo na adresu: Národní centrum zemědělského a potravinářského výzkumu, v.v.i. personální oddělení, Drnovská 507/73, 161 00 Praha 6 – Ruzyně.