Klíčová náplň práce:
. činnosti spojené s krátkodobým pronajímáním nebytových prostor, multifunkčních sálu a dalších prostor v budovách ve správě oddělení správy nebytových domů,
. činnosti spojené s uzavíráním dlouhodobých nájemních vztahů v budovách ve správě oddělení (časová koordinace, administrativní zpracování žádosti, fakturace, vyúčtování energii a služeb, kontrola pohledávek dlužníků),
. příprava veřejných zakázek malého rozsahu v budovách ve správě oddělení.
Požadavky:
. vzdělání min. SŠ s maturitou,
. praxe ve veřejné správě nebo v oblasti technicko-ekonomického zabezpečení správy a údržby nemovitostí výhodou,
. schopnost týmové práce, schopnost samostatného řešení problémů,
. výborná znalost českého jazyka,
. psaní všemi 10 výhodou,
. komunikační dovednosti, praxe v jednání s klienty min. 1 rok,
Více info: https://www.zlin.eu/kariera
| Kontaktní osoba: | Ing. Anna Chomič |
| E-mail: | AnnaChomic@zlin.eu |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.