Referent/referentka majetkové správy

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Zlín
  • HPP
  • nástup 1. 1. 2026

Popis

Klíčová náplň práce:
. činnosti spojené s krátkodobým pronajímáním nebytových prostor, multifunkčních sálu a dalších prostor v budovách ve správě oddělení správy nebytových domů,
. činnosti spojené s uzavíráním dlouhodobých nájemních vztahů v budovách ve správě oddělení (časová koordinace, administrativní zpracování žádosti, fakturace, vyúčtování energii a služeb, kontrola pohledávek dlužníků),
. příprava veřejných zakázek malého rozsahu v budovách ve správě oddělení.

Požadavky:
. vzdělání min. SŠ s maturitou,
. praxe ve veřejné správě nebo v oblasti technicko-ekonomického zabezpečení správy a údržby nemovitostí výhodou,
. schopnost týmové práce, schopnost samostatného řešení problémů,
. výborná znalost českého jazyka,
. psaní všemi 10 výhodou,
. komunikační dovednosti, praxe v jednání s klienty min. 1 rok,

Více info: https://www.zlin.eu/kariera

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV
  • Práce s PC - uživatelská znalost Microsoft Office
  • Práce s PC - jiné - psaní všemi 10 výhodou

Požadované jazyky

  • Čeština (aktivní) — výborná znalost českého jazyka

Benefity

  • Závodní stravování - příspěvek na stravování
  • Dovolená navíc - 5 týdnů, 4 dny placeného osobního volna
  • Jiné výhody - individuální výběr benefitů v rámci systému Cafetéria

Umístění pracovní pozice

Statutární město Zlín

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 31 360–36 000 Kč
Pracoviště: náměstí Míru 12, 76001 Zlín
Typ úvazku: HPP
Vhodné pro: Absolventy
Kontaktní osoba: Ing. Anna Chomič
E-mail: AnnaChomic@zlin.eu
ID inzerátu: 969405

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Anna Chomič
E-mail: AnnaChomic@zlin.eu

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.