Administrátor/ka projektů v ERP systému

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • Příbram

Popis

Jsme dynamicky se rozvíjející a mezinárodně působící společnost v oblasti projektování a poskytování technických řešení, zastoupena především v oblasti energetiky a výstavby industriálních celků. S našimi společnostmi v Bulharsku, Německu a Polsku podporujeme naše renomované zákazníky v oblasti výroby rozvaděčů, instalací, uvádění technologií do provozu a údržby systémů. Pro náš projektový tým hledáme motivovaného administrátora pro zadávání a administraci projektů v našem ERP systému Helios.

Konkrétní agenda, která Vás na této pozici čeká:

  • Na základě požadavků projektového managementu zajišťuje přípravu struktury daného projektu v ERP systému
  • Spravování toku materiálových položek směrem do nákupu a výrobních kooperací
  • Správa materiálových položek tak, aby správně pro daný projekt spadali do nákupního oddělení a byly přes ERP systém nakoupeny
  • Zakládání nákupních položek do ERP systému  
  • Zajišťuje přes ERP systém pokrytí požadavků na skladové a nákupní operace pro instalační projekty
  • Úzká spolupráce s oddělením TPV a nákupu ohledně výrobních a nákupních kapacit a termínů a reportování směrem k projektovému managementu

Profil ideální/ho kandidáta/tky:

  • SŠ vzdělaní, elektrotechnického směru výhodou
  • Znalost ERP systémů (Helios výhodou)
  • Orientace v technické dokumentaci (elektro)
  • Anglický jazyk - znalost slovem i písmem - pokročilá úroveň
  • Pokročila znalost práce s PC, pokročilé ovládání produktů Microsoft Office
  • Ochota vzdělávat se v daném oboru

Rádi Vám nabídneme:

  • Nástupní hrubá mzda: 40 000 – 50 000 Kč (dle zkušeností a jazykových znalostí)
  • Pravidelné navyšování mzdy
  • Stravenkový paušál
  • Sick days
  • Ebenefity
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Roční bonus
  • Pružná pracovní doba
  • Zajímavou práci u zaměstnavatele s 20letou historií a mezinárodní prostředí
  • Interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další), kurzy anglického, německého jazyka v pracovní době
  • Nenecháme Vás v tom plavat, očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení, v naší firmě se budete cítit jako součást skvělého týmu. Podpora ze strany kolegů a nadřízených, firemní akce
  • Služební mobil, notebook

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: ACS International s.r.o. Šmídová Monika
E-mail: monika.smidova@acs-e.com
Telefon: 702162077

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.