AREA CZECH, s.r.o. hledá pro svého klienta – stabilní účetní společnost se sídlem v Praze 2 – nového kolegu nebo kolegyni se zkušenostmi v oblasti účetnictví.
Pokud máte rádi pořádek v číslech, samostatnost ve své práci a hledáte dlouhodobé a férové pracovní prostředí, rádi vás poznáme.
Co vás čeká
- Kompletní vedení podvojného účetnictví dle české legislativy
- Účtování přijatých a vydaných faktur, pokladny, banky, dohadných položek a časového rozlišení
- Zpracování DPH, kontrolního a souhrnného hlášení
- Příprava podkladů pro měsíční a roční závěrky
- Spolupráce s auditory a daňovými poradci
- Spolupráce při implementaci a zefektivnění interního účetního systému
- Práce v účetním softwaru Money S4 (případně i S3)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Min. SŠ vzdělání ekonomického směru (ideálně obchodní akademie), VŠ výhodou
- Praxi v oboru účetnictví alespoň 2 roky
- Dobrou znalost české účetní a daňové legislativy
- Znalost anglického jazyka na úrovni alespoň B1 (intermediate) – výhodou při komunikaci s klienty
- Uživatelskou znalost práce na PC (MS Excel, Word)
- Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost a proaktivní přístup
Co vám můžeme nabídnout
- Práci v přátelském a profesionálním týmu
- Stabilní zázemí společnosti působící i v mezinárodním prostředí
- Možnost profesního růstu a odborného vzdělávání
- Flexibilní přístup a férové jednání
- Smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Pracoviště: Praha 2 – Vinohrady