Správa a evidence objednávek

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Bruntál
  • HPP
  • nástup 2. 1. 2026
  • Pro OZP

Popis

Hledáme do našeho týmu zájemce sebejistého v osobní i telefonické komunikaci s nadstandardními sklony k zodpovědnosti za svá konání a se schopností udržovat dohodnutý řád a systém práce. Požadujeme výbornou znalost češtiny, včetně pravopisu a schopnost formulovat obchodní dopisy. Solidní znalost AJ nebo NJ je vítaná. Pracovní náplní je správa a evidence objednávek a komunikace se zákazníky včetně upřesňování technických detailů. Naší klientelou jsou převážně maloobchodní řetězce, výrobní podniky, hotely, sportoviště, koncertní sály, cestovní agentury, SKI areály, aj. v ČR, SR v okolních státech EU. Pracovištěm je kancelář v Rýmařově (budova HEDVA na Opavské ul.).

motivační platové ohodnocení (lze i 35-40 tis. Kč/měs. ), ideální pro přemýšlivější, pracovitý a „dravější“ typ povahy ! Pružná prac.doba, individuální podpora, stravenky, roční odměny

Kontakt: Lucie Kelo, personalistika@bonitex.cz

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV

Umístění pracovní pozice

BONITEX s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 30 000–35 000 Kč
Pracoviště: Opavská 463/23, 79501 Rýmařov
Typ úvazku: HPP
Vhodné pro: Absolventy, Osoby se zdravotním postižením
Kontaktní osoba: Lucie Kelo
E-mail: personalistika@bonitex.cz
ID inzerátu: 973673

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Lucie Kelo
E-mail: personalistika@bonitex.cz

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.