Ahoj, hledáme šikovného a spolehlivého HR & Office Managera, který se bude starat nejen o naše lidi, ale i o bezproblémový chod kanceláře.
Hledáme organizovaného člověka, který rád komunikuje, umí věci dotahovat do konce a dokáže spojit HR agendu s office a administrativní podporou.
HR agenda:
- zajišťování náboru nových kolegů – komunikace s kandidáty, organizace pohovorů, onboarding,
- péče o zaměstnance, podpora manažerů, plánování rozvoje a vzdělávání,
- spolupráce na budování firemní kultury a employer brandingu,
- vedení základní HR dokumentace, smluv a podkladů pro mzdy,
Office & provozní agenda:
- zajištění plynulého chodu kanceláře – vybavení, zásoby, technika, služby,
- koordinace dodavatelů, správa smluv, objednávek a faktur,
- organizace meetingů, firemních akcí a administrativní podpora vedení,
- péče o reprezentativní prostředí kanceláře a komfort zaměstnanců,
- komunikace s externími partnery, úřady a dodavateli.
Co od tebe očekáváme?
- předchozí zkušenost v oblasti HR, office managementu nebo administrativy,
- organizační a komunikační dovednosti,
- schopnost samostatné práce a dobré plánování,
- uživatelskou znalost MS Office nebo Google Workspace,
- reprezentativní a profesionální vystupování,
- pečlivost, spolehlivost a pozitivní přístup.
Co nabízíme:
- Flexibilní pracovní dobu s možností home office,
- Budeš součástí přátelského týmu, kde si navzájem pomáháme a táhneme za jeden provaz,
- Nabízíme férové ohodnocení a prostor pro profesní růst a rozvoj,
- Firemní akce a teambuildingy,
- Kafe, nápoje a občerstvení přímo na pracovišti,
- Zabezpečíme polohovací stůl a firemní notebook,
- V kanceláři máme k dispozici stolní fotbálek pro odreagování a restart hlavy.
Naši kancelář najdeš v Českých Budějovicích, pár minut od IGY Centra.
Preferujeme spolupráci přímo z kanceláře - věříme, že osobní spolupráce a sdílení zkušeností posouvají tým i jednotlivce nejrychleji kupředu.
Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám své CV na kariera@dipcom.cz. Budeme se těšit!