UFIR je mladá, rychle rostoucí úklidová firma, která se zaměřuje na inovativní a kvalitní úklidové služby pro firmy s cílem být na trhu výjimečným dodavatelem. Kromě čistého a příjemného prostředí pro klienty chceme budovat i pozitivní a podpůrné pracovní prostředí pro naše zaměstnance. Do našeho týmu v Pardubicích hledáme administrativní posilu, kterou baví práce s počítačem, organizace a pestrá náplň práce. Pozice je vyhrazena pro OZP a je na zkrácený pracovní úvazek (cca 15–30 hodin týdně, dle domluvy).
Co bude Vaší náplní práce
• Administrativní agenda spojená s chodem firmy (e-maily, podklady, dokumenty).
• Příprava a kompletace podkladů pro nové zakázky.
• Zadávání dat do systému, evidence zakázek a podkladů.
• Pomoc s fakturací a vedením skladového hospodářství (evidence materiálu).
• Administrativa spojená s náborem nových pracovníků a jejich zaškolováním.
• Podpora vedení firmy – „pravá ruka“ v kanceláři.
Koho hledáme
• Baví Vás práce s počítačem a orientace v dokumentech.
• Jste organizovaný/á, pečlivý/á a samostatný/á.
• Umíte převzít zodpovědnost za svoji práci.
• Záleží Vám na příjemné komunikaci – uvnitř firmy i směrem ke klientům.
• Zkušenost s administrativou je výhodou, ale důležitější je chuť učit se.
Co nabízíme
• Zkrácený úvazek 15–30 hodin týdně (dle domluvy).
• Pestrou a smysluplnou náplň práce.
• Přátelský tým a podporu vedení firmy.
• Zázemí rostoucí společnosti, která sází na kvalitu, inovace a férové vztahy.
Našli jste se v tom?
Pošlete nám životopis a pár informací o sobě na info@ufir.cz a rádi se Vám ozveme. Osobní pohovory budou probíhat v lednu 2026 a nástup je možný od února 2026 nebo dle domluvy.
| Kontaktní osoba: | Václav Morávek |
| E-mail: | info@ufir.cz |
| Telefon: | 704 354 724 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.