ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Liberec
  • HPP, Zkrácený úvazek
  • nástup 1. 1. 2026

Popis

Náplň práce:

  • Zajišťování práce asistentky a administrativní pracovnice
  • Související organizační vedení kanceláře ředitelství organizace
  • Evidence a odbavení pošty
  • Evidence a zveřejňování smluv, zadávání a evidence objednávek
  • Skladové hospodářství (evidence, příjem/výdej zboží), fyzická zdatnost
  • Archivace dokumentů dle platných předpisů
  • Hlavní účetní dle zákona o finanční kontrole

Požadavky:

  • Znalost práce na PC (Word, Excel,…)
  • Aktivní řidič skupiny B

Platové zařazení: 8. platová třída
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou

Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, příspěvek na stáří
Hlásit se e-mailem nebo telefonicky

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Benefity

  • Jiné výhody

Umístění pracovní pozice

Centrum zdravotní a sociální péče Liberec, příspěvková organizace

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 31 360–33 920 Kč
Pracoviště: Krejčího 1172/3, 46006 Liberec
Typ úvazku: HPP, Zkrácený úvazek
Kontaktní osoba: Kateřina Bekrová
E-mail: bekrova@czasp.cz
Telefon: 482 323 325
ID inzerátu: 974802

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Kateřina Bekrová
E-mail: bekrova@czasp.cz
Telefon: 482 323 325

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.