Upřesňující informace:
o administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek
o zadávání objednávek do výroby
o zpracování cenových nabídek, příprava podkladů pro nacenění zboží, akvizici zákazníků apod.
o práce s celofiremním informačním systémem
o komunikace s různými odděleními napříč firmou
o komunikace se zákazníky, poskytování informací o produktech, objednávkách, platbách a dodacích podmínkách
o vyřizování reklamací
Pracovní doba 25 - 35 hodin/týden.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, zaměstnanecké slevy, mzdový i profesní růst
| Kontaktní osoba: | Ilona Matějčková |
| E-mail: | personalni@2pservis.cz |
| Telefon: | 733 133 146 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.