Telefonický kontakt se zákazníky či potenciálními zákazníky
Kontaktování stávajících zákazníků, zjišťování spokojenosti a nabídka dalších služeb
Kontaktování potenciálních klientů a domlouvání schůzek obchodníkům
Velmi dobré komunikační dovednosti a schopnost navázat vztah po telefonu, umět pokládat otázky ale i naslouchat
Příjemného mluveného projevu bez vad řeči
Zkušenosti z call centra nebo obchodní činnosti (akvizice, nabídky, osobní jednání s firmami)
Čistý trestní rejstřík
Ukončené SŠ
Nabízíme:
Dobrá dostupnost MHD
Moderní open space prostředí
Fixní plat + neomezené bonusy
Motivační programy a soutěže
Intenzivní zaškolení, které je hrazené firmou
Multisport karta a služební telefon
| Kontaktní osoba: | Isabel Costa da Silva |
| E-mail: | hr@mardormconsult.cz |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.