Referent/referentka stavebního úřadu

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Ústí nad Orlicí
  • HPP
  • nástup 1. 2. 2026

Popis

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti

Referent/referentka stavebního úřadu, pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 11

Předpokládaný termín nástupu: ihned, příp. dle dohody

Požadujeme:

• vzdělání prioritně:
a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez
specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo
b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor
pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství,
mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo
c) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání
architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie,
ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi, nebo právo nebo
d) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní
činnost, veřejnosprávní činnost, doprav nebo
e) minimálně však střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví; geodézie
a katastr nemovitostí, nebo veřejnosprávní činnost.

• dále: řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič, dobré komunikační schopnosti, výbornou znalost
a samostatnou práci na PC, odolnost proti stresu, samostatnost, odpovědnost, schopnost
týmové spolupráce, časovou flexibilitu;

• výhodou: praxe na stavebním úřadu, znalost stavebního zákona, správního řádu a zákona o
obcích, zkouška odborné způsobilosti stavebního řádu.

Popis činnosti:
výkon stavebního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností, zabezpečení výkonu státní
správy v přenesené (pověřené) působnosti městského úřadu, vykonávání správních činností ve
věcech povolování staveb nebo zařízení, jejich změn, povolování změn využití území, dělení nebo scelování pozemků, vydávání rozhodnutí nebo opatření obecné povahy o stanovení ochranného pásma, vedení kolaudačního řízení a povolování změn v užívání stavby, povolování a nařizování odstranění staveb a poskytování předběžných informací v rámci své působnosti.

Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního růstu, 5 týdnů
dovolené, 4 dny indispozičního volna, 2 dny studijního volna, stravenkový paušál, příspěvek na
penzijní připojištění, benefit kartu, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro
zaměstnance.

Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 16.01.2026 včetně na adresu:
Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk.

Telefon: 465 670 200, e-mail: r.krenova@zamberk.eu.

Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SUUP“

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Umístění pracovní pozice

Město Žamberk

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 35 840–38 570 Kč
Pracoviště: Masarykovo náměstí 166, 56401 Žamberk
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Postup dle poznámky k VPM
ID inzerátu: 979841

Odpovědět na inzerát

Kontaktní údaje jsou dostupné pouze v textu inzerátu.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.