Charakteristika vykonávané práce: zajištění průběžné kontroly správnosti, úplnosti a včasnosti vedení účetnictví v souladu s platnými právními předpisy, vnitřními normami a směrnicemi, kontrola náležitostí účetních dokladů z hlediska zákona o účetnictví a zákona o finanční kontrole
Požadavky:
- dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ
- obor vzdělání: ekonomika, veřejná správa výhodou
- znalosti oboru: zákon o účetnictví, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o finanční kontrole, zákon o krajích
- jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
- další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: kontrolor účetnictví oddělení účetnictví a výkaznictví na Odboru ekonomickém Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 19. 1. 2026 do 12:00 hodin.
Předpoklady:
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde: https://ude.ginis.cloud/olkraj/?kategorie=V%C3%BDb%C4%9Brov%C3%A1%20%C5%99%C3%ADzen%C3%AD%C2%A0na%20zam%C4%9Bstnance&nazev=V%C3%BDb%C4%9Brov%C3%A1%20%C5%99%C3%ADzen%C3%AD%C2%A0na%20zam%C4%9Bstnance
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
| Kontaktní osoba: | Mgr. Olga Fidrová MBA |
| E-mail: | o.fidrova@olkraj.cz |
| Telefon: | 585 508 502 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.