Náplň práce: komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře.
Požadujeme: SŠ ukončené maturitní zkouškou, řidičský průkaz sk. B, příjemné, asertivní vystupování, komunikativnost, aktivita. Samostatné, analytické a systémové myšlení, mít chuť se učit a posouvat dál.
Pracovní doba 2x týdně 07:30-16:30 hod., 3x týdně 07:30-15:30 hod.
Nabízíme: smlouva na dobu neurčitou, plný úvazek, mladý přátelský kolektiv, propracovaný systém prvotního zaškolení, zázemí stabilní a prosperující firmy, know-how a zkušenosti, po zapracování pružná prac. doba i možnost částečného řízeného home-office. Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma, 3 dny sick days, příspěvek na dopravu, neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma, sleva na nákup zboží z našeho eshopu i služeb IPTV.
Kontakt pouze emailem.
Kontaktní osoba: | Martina Pavlasová |
E-mail: | prace@spacecom.cz |
Telefon: | 565650650 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.