Všeobecné obchodní podmínky společnosti Primecore s.r.o.
Účel a předmět
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“), vydané v souladu s ustanovením § 1751
odst. 1) zákona č. 89/2012 Sb. v platném znění, upravují pravidla, kterými
se řídí smluvní vztahy mezi společností Primecore s.r.o., sídlem Dělnická 213/12, 170 00
Praha 7, zapsanou v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C,
vložka 279050 (dále jen „Provozovatel“) jako provozovatelem a zákazníkem (dále jen
„Zákazník“), tj. osobou uvedenou ve smluvní dokumentaci k obchodnímu případu (dále jen
„smlouva“). VOP platí ve všech případech, pokud nebyly mezi provozovatelem a zákazníkem
písemně sjednány podmínky jiné. VOP jsou nedílnou součástí každé smlouvy a uzavřením každé
smlouvy objednatel potvrzuje seznámení se s obsahem VOP a současně bez výhrad svůj souhlas s těmito VOP, přičemž odchylná
ujednání ve smlouvě mají přednost před zněním těchto VOP.
Provozovatel se v rámci smlouvy a těchto VOP zavazuje umožnit v rámci jeho
veřejné databáze umístěné na internetu propagovat nábor zaměstnanců, čímž
dochází ze strany provozovatele k podporování aktivit v oblasti lidských zdrojů jeho zákazníků.
Zákazníkem se pro účely smluvních vztahů a pro účely těchto VOP rozumí fyzická osoba podnikající
nebo právnická osoba, která požaduje služby provozovatele uvedené v čl. I odst. 2 těchto VOP.
Uzavřením smlouvy se rozumí seznámení se s nabídkou služeb provozovatele, a dále
s těmito VOP, jejich bezvýhradná akceptace a zaplacení ceny služeb společnosti.
Zákazník uzavřením smlouvy prohlašuje, že byl podrobně provozovatelem seznámen s konkrétní
cenou za jeho služby, s touto cenou souhlasí a nebude ji nikterak rozporovat.
Provozovatel se zavazuje poskytovat zákazníkovi veškerou součinnost při správě nastavení služby
k jeho výslovnému pokynu.
Provozovatel výslovně poučuje zákazníka (tj. fyzickou i právnickou osobu), že je v souvislosti
se svou činností správcem osobních údajů ve smyslu nařízení 2016/679, o ochraně fyzických
osob, v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení
směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“).
Uzavřením smluvního vztahu zákazníka a provozovatele zákazník, využívající služeb
provozovatele jakožto fyzická osoba podnikající, uděluje provozovateli svůj
výslovný souhlas s dalším zpracováním svých osobních údajů dále uvedených za níže vymezeným
účelem.
Užívání služby
Provozovatel zákazníkovi na základě smlouvy a těchto VOP umožňuje spravovat
a upřednostňovat personální inzerci v rámci databáze uveřejněné na www.personalka.cz.
Za účelem provozování služby a databází provozovatel zpracovává následující údaje
zákazníka: název, jméno a příjmení, adresu sídla, místa podnikání, IČO, kontaktní e-maily,
telefonní čísla. Z uvedených údajů zákazníka především jméno a příjmení, adresa místa
podnikání, kontaktní e-maily, telefonní čísla, tj. údaje vztahující se k fyzickým osobám,
požívají režimu ochrany dle nařízení GDPR. Požaduje-li zákazník v souvislosti se svou
činností uveřejňovat osobní údaje třetí osoby, zavazuje se o skutečnosti, že jsou k jeho
pokynu takové údaje zpracovávány, informovat třetí osobu, získat její souhlas a poučit ji,
jaké osobní údaje jsou zpracovávány, a současně ji transparentním způsobem poučit o jejích
právech zejména ve smyslu čl. 12 až čl. 23. nařízení GDPR. O poučení a udělení souhlasu
třetí osoby se zákazník zavazuje vést příslušnou dokumentaci.
V případě, že zákazník poruší své povinnosti, specifikované v ustanovení čl. II odst. 2
VOP, zavazuje se nahradit provozovateli případnou škodu, která mu v souvislosti s porušením
tam uvedených povinností zákazníka vznikla.
Odpovědnost za obsah, pravdivost, jakož i odpovědnost z titulu práva duševního
vlastnictví a práv souvisejících, ve vztahu k obrázkům, textům a dalším
uveřejňovaným souborům, nese zákazník. Zákazník rovněž odpovídá za pravdivost, přesnost a úplnost
a způsob provedení materiálů, které jsou v jeho inzerátech, resp. v databázi
provozovatele uveřejňovány.
Uzavřením smlouvy s provozovatelem zákazník rovněž souhlasí a bere na vědomí, že
provozovatel není nikterak odpovědný za jakákoli právní jednání zákazníka v souvislosti s využíváním
jeho katalogů a databází zákazníkem, jakož i za případné škody způsobené v souvislosti
s plněním předmětu smlouvy dle těchto VOP, které by mohly třetím stranám vzniknout.
Provozovatel neručí za přesměrování internetových adres zákazníků na webové stránky třetích
stran.
Zákazník uzavřením smlouvy bere na vědomí a byl seznámen s tím, že webové stránky
provozovatele, které budou sloužit k plnění ze smlouvy, mohou mít dočasný výpadek z důvodů
úprav a oprav vedoucích především ke zkvalitňování služeb. Za takový dočasný výpadek přitom
zákazníkovi nevzniká právo na náhradu škody. Provozovatel se zavazuje zajišťovat v co
nejvyšší možné míře bezproblémový chod svých internetových stránek, prostřednictvím kterých
poskytuje služby zákazníkovi.
Limity poskytovaných služeb
Provozovatel poskytuje zákazníkovi celkem dva režimy služeb, a to základní a rozšířený.
Zákazník má právo volby režimu kdykoli v průběhu poskytované služby s tím, že změna
režimu je možná až od následujícího fakturačního období.
Základní režim umožňuje zákazníkovi prezentovat základní údaje o nabídce pracovních míst,
které jsou dostupné ve veřejných zdrojích.
Zákazník uzavřením smlouvy vyjadřuje tímto svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení
provozovatelem, ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační
společnosti, v platném znění. Souhlas zákazníka provozovateli je udělen na dobu 20 let ode
dne uzavření smlouvy. Zákazník je oprávněn kdykoli souhlas odvolat.
Rozšířený režim zákazníkovi umožňuje spravovat a upřednostňovat jeho personální inzerci v rámci služby
provozovatele, a to v takovém rozsahu, který odpovídá zvolené variantě služby.
Zákazník je oprávněn kdykoli aktualizovat své údaje a nastavení služby přes webového rozhraní služby
nebo prostřednictvím provozovatele.
Základní zásady ochrany osobních údajů
Provozovatel tímto zákazníka výslovně informuje, že jakýkoli souhlas poskytnutý provozovateli
zákazníkem – fyzickou osobou, popř. jinou fyzickou osobou v databázi uvedenou, v souvislosti
se zpracováním jejích osobních údajů dle čl. II odst. 2 VOP, je kdykoli odvolatelný.
Kterákoli fyzická osoba uveřejněná v katalogu je oprávněna kdykoli požádat volnou formou o opravu,
revizi a aktualizaci svých osobních údajů, popř. uplatnit právo být zapomenuta.
Provozovatel je na základě podané žádosti povinen vždy bezodkladně výmaz osobních údajů fyzické
osoby uskutečnit.
Z žádosti o výmaz osobních údajů musí být objektivně seznatelné, která osoba ji činí,
jakého výčtu jejích osobních údajů se její žádost týká, nebo mají-li být osobní údaje odstraněny
zcela, a současně v ní musí být uvedena e-mailová eventuálně korespondenční adresa, na
níž lze zaslat potvrzující zprávu o skutečnosti, že osobní údaje subjektu byly s konečnou
platností z databáze odstraněny.
O provedené opravě, úpravě, nebo výmazu osobních údajů informuje provozovatel vždy výlučně
subjekt, kterého se takové údaje týkají.
Provozovatel provádí výmaz z veřejné databáze zcela. Z databáze neveřejné odstraní
veškeré osobní údaje, vyjma těch, které je povinen uchovávat z důvodů určených zvláštním
právním předpisem.
Provozovatel se zavazuje učinit taková vnitřní organizační opatření, aby bylo zabráněno zneužití
osobních údajů kterékoli fyzické osoby v databázi uveřejněné. O formě interních
opatření je provozovatel povinen k dotazu zpravit zákazníka, popř. třetí osobu, jíž se
uveřejněné údaje týkají.
Zákazník, který požádal o uveřejnění osobních údajů třetí osoby, na základě jejího
předchozího souhlasu, který je povinen provozovateli před uveřejněním předložit, se zavazuje o možnosti
uplatnění práva být zapomenut, prokazatelně poučit osobu (např. kontaktní osobou), jíž se
uveřejňované osobní údaje bezprostředně týkají. V případě, že tak zákazník neučiní zavazuje
se provozovateli nahradit veškerou skutečnou škodu, která vznikne provozovateli v souvislosti
s možným právním postihem.
Zákazník se současně uzavřením smlouvy dle těchto VOP zavazuje, poskytnout provozovateli
veškerou požadovanou součinnost při plnění jeho povinností z titulu GDPR. V případě,
že zákazník požadovanou součinnost v souvislosti s ochranou osobních údajů ve smyslu
GDPR provozovateli neposkytne, je provozovatel oprávněn bez dalšího od uzavřené smlouvy
odstoupit.
Provozovatel průběžně informuje zákazníka, jakož i ostatní subjekty o zásadách
zpracování osobních údajů.
Provozovatel je oprávněn archivovat veškeré dokumenty týkající se poskytnutí souhlasů, popř.
nesouhlasů se zpracováním osobních údajů zákazníka, jakož i jím uvedených osob. S archivací
dotčených dokumentů tímto vyslovuje zákazník svůj souhlas.
Zákazník, jakož i kterákoli třetí osoba uveřejněná v databázi je oprávněna se kdykoli
obrátit na provozovatele s žádostí o poskytnutí informace týkající se ochrany jejích
osobních údajů na kontaktech uveřejněných na webových stránkách dle čl. IV odst. 8
VOP.
Provozovatel je oprávněn v rámci aktualizace souhlasů, zejména s přihlédnutím na
stávající právní úpravu, jakož i na aplikační praxi z nařízení GDPR vyplývající,
oprávněn kdykoli požadovat aktualizaci souhlasů se správou a nakládáním osobních údajů jak
zákazníka, tak třetí osobu zákazníkem uvedenou.
Provozovatel je povinen nakládat s osobními údaji výlučně za účelem předmětu jeho činnosti
specifikovaného v čl. I odst. 2 VOP, eventuálně v souvislosti se splněním jeho
zákonných povinností. Provozovatel se zavazuje shromážděné osobní údaje veškerých subjektů
uveřejněných v jeho databázi neposkytovat záměrně jiným subjektům nad rámec souhlasu
vyplývajícího z VOP.
Ceny poskytovaných služeb
Základní režim služeb vede provozovatel pro své zákazníky bezplatně.
Realizaci smlouvy mezi provozovatelem a zákazníkem v rozšířeném režimu vede
provozovatel za úplatu, která je podrobně specifikována ve smluvní dokumentaci.
Ostatní ujednání
Bez ohledu na to, zda dojde k uzavření smlouvy či nikoliv, strana, která během jednání
získá od druhé strany obchodní informace, je povinna uchovat je v tajnosti a nepoužívat
je neoprávněně pro svůj prospěch. Zákazník souhlasí s využitím osobních údajů pro interní
potřeby provozovatele, tj. vedení zákaznické databáze v souladu s platnými právními
předpisy, zejména zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
Zákazník prohlašuje, že má zajištěny finanční prostředky k případné úhradě ceny rozšířeného
režimu poskytovaných služeb, dále že na něj nebyl podán návrh na zahájení insolvenčního řízení a že
jeho finanční situace nenasvědčuje tomu, že by takovýto návrh na něj mohl být podán.
Veškeré změny těchto VOP či odchylná ujednání stran od jejich znění jsou možné pouze v písemné
formě.
Vztahy výslovně neupravené těmito VOP nebo smlouvou o dílo se řídí obecně závaznými
právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění.
Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 13. 7. 2022
V Praze dne 13. 7. 2022
Primecore s.r.o.
Pavlína Kuřátková, DiS
jednatelka společnosti