Náplň práce: komunikace s klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací, doporučování vhodných produktů, cenová kalkulace, uzavírání smluv a administrativa spojená s chodem kanceláře. Komunikace a plánování v koordinaci s technickým oddělením. Optimalizace prac. úkonů, vytváření vlastních prac. efektivních postupů, péče o zákazníky, stanovení cenových nabídek.
Požadujeme: SŠ ukončené maturitní zkouškou, řidičský průkaz sk. B, spolehlivost a samostatné rozhodování, komunikativnost, pro-aktivní přístup, invenci. Zájem o IT technologie a marketing.
Nabízíme:Smlouva na dobu neurčitou, plný úvazek, mladý přátelský kolektiv, propracovaný systém prvotního zaškolení, zázemí stabilní a prosperující firmy, know-how a zkušenosti, po zapracování pružná prac. doba i možnost částečného řízeného home-office. Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma, 3 dny sick days, příspěvek na dopravu, neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma, sleva na nákup zboží z našeho eshopu i služeb IPTV.
Kontakt pouze emailem.
Kontaktní osoba: | Martina Pavlasová |
E-mail: | prace@spacecom.cz |
Telefon: | 565650650 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.