Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti.
Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty , dodavateli a zaměstnanci.
Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti.
Spolupráce při vedení účetnictví společnosti (pokladna, fakturace, mzdová agenda).
Vedení spisovny, vedení evidence kancelářských zásob.
Poradenství v oblasti financí pro klienty společnosti.
Zpracovávání smluv, nabídek a dalších podkladů.
Zpracování dat, aktualizace interních informačních systémů
Dobrá znalost ruštiný
Po domluve možnost pracovat z domova.
Kontaktní osoba: | JURIJ OSTAFIČUK |
E-mail: | ostafichuk21trust@gmail.com |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.