Technical Support Engineer (Customer Interface) / Specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Požadujeme:

  • alespoň 1 rok praxi na pozici zákaznické a/nebo technické podpory
  • výbornou znalost angličtiny slovem i písmem (nemusí být doloženo certifikátem, prověříme sami při pohovoru)
  • orientaci na zákazníka a empatický přístup, schopnost diplomaticky řešit dotazy klientů a poskytovat jim zpětnou vazbu
  • zkušenost s komunikací komplexních technických problémů osobám s technickým i netechnickým vzděláním prostřednictvím telefonu, chatu nebo e-mailu
  • zkušenost s využitím zpětné vazby od klienta za účeleme identifikace a inicializace zlepšení zákaznického rozhraní zaměstnavatele
  • odpovědný přístup, schopnost koncentrace a spolupráce s ostatními kolegy

- pokročilá schopnost time managementu a zvládání stresu Zaměstnanecké výhody4):
standardní zaměstnanecké benefity

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Umístění pracovní pozice

Twilio Czechia s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 65 000–75 000 Kč
Pracoviště: Klimentská 1216/46
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Mgr. Veronika Plešková
E-mail: veronika.pleskova@vplegal.cz
ID inzerátu: 379595

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Mgr. Veronika Plešková
E-mail: veronika.pleskova@vplegal.cz

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.