Hlavní náplní práce bude především:
• Programování klíčových herních prvků a vysvětlování, jak je nastavovat
• Spolupráce a posilování celkové herní architektury a postupů
• Dohlížení na kódy/práci svou i ostatních a vysvětlovat, jak je vylepšit
Požadavky
• Alespoň 5 let praxe jako Unity programátor/ka
• Výborná znalost C# a obsáhlá zkušenost s Unity physics, rendering, AI nebo animacemi
• Velmi strukturovaný přístup k práci a za všech okolností dodržuješ principy dobré softwarové architektury
• Umíš profilovat, optimalizovat a debugovat na různých cílových platformách hlavně mobilní a/nebo XR
• Rozumíš, používal/a jsi a používáš různé programovací vzory
• Schopnost identifikovat a řešit problémy
• Umíš dobře anglicky jak slovem, tak písmem
• Vyvinutý smysl sebereflexe a umíš přijmout a poskytnout zpětnou vazbu
• Nadšení do her a herní vývoj je kariéra kterou chceš dále rozvíjet
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Kontaktní osoba: | Lukáš Kuře |
E-mail: | lkure@giants-software.com |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.