CZ
Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny minimální zkušeností 5 let.
Požadujeme:
• znalost a odbornost v oblasti fakturace,
• znalost účetních operací,
• výborné organizační a komunikační dovednosti,
• samostatnost, pečlivost a odpovědnost,
• znalost práce na PC (Microsoft Office,Outlook, Internet)
• znalost angličtiny, ukrajinštinu a ruštiny
• minimální 5 let praxe na obdobně pozice v IT firm
• znalost učteních systému
ENG
Assistant of the economic department in an international company with knowledge of Ukrainian or Russian, English, minimum experience of 5 years.
Require:
• knowledge and expertise in the field of invoicing,
• knowledge of accounting operations,
• excellent organizational and communication skills,
• independence, care and responsibility,
• knowledge of working on a PC (Microsoft Office, Outlook, Internet)
• English, Ukrainian and Russian
• minimum 5 years of experience in a similar position in an IT company
• knowledge of accounting system
CZ
Nabízíme zaměstnanecké výhody:
Kromě toho ti přispějeme na sport (multisportka). Příležitostně můžeš využít home office a pracovat z domova nebo odkudkoliv budeš chtít. Na opici máme sick days.
ENG
Benefits:
Kontaktní osoba: | ALEX ILYASH |
E-mail: | alex@choiceqr.com |
Telefon: | +420 776 775 008 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.