Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Praha
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

CZ

Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny minimální zkušeností 5 let.

Požadujeme:

• znalost a odbornost v oblasti fakturace,
• znalost účetních operací,
• výborné organizační a komunikační dovednosti,
• samostatnost, pečlivost a odpovědnost,
• znalost práce na PC (Microsoft Office,Outlook, Internet)
• znalost angličtiny, ukrajinštinu a ruštiny
• minimální 5 let praxe na obdobně pozice v IT firm
• znalost učteních systému

ENG

Assistant of the economic department in an international company with knowledge of Ukrainian or Russian, English, minimum experience of 5 years.

Require:

• knowledge and expertise in the field of invoicing,
• knowledge of accounting operations,
• excellent organizational and communication skills,
• independence, care and responsibility,
• knowledge of working on a PC (Microsoft Office, Outlook, Internet)
• English, Ukrainian and Russian
• minimum 5 years of experience in a similar position in an IT company
• knowledge of accounting system

CZ

Nabízíme zaměstnanecké výhody:

  • Motivující finanční ohodnocení
  • Super tým a dobrou náladu při práci
  • Moderní kanceláře v centru Prahy
  • Možnost cestování (za partnery nebo na mezinárodních konference)
    Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana).
    Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam.
    Dokument je platný dnem vydání
  • Pružná pracovní doba, home-office
  • Dovolena 25 dni

Kromě toho ti přispějeme na sport (multisportka). Příležitostně můžeš využít home office a pracovat z domova nebo odkudkoliv budeš chtít. Na opici máme sick days.

ENG

Benefits:

  • Motivating financial remuneration
  • Super team and good mood at work
  • Modern office space in the historical center of Prague
  • Possibility to travel (for partners or at international conferences)
  • Flexible working hours, home-office
  • Vacation 25 days
    In addition, we will contribute to your sport (multisport). Occasionally, you can use the home office and work from home or wherever you want. We have sick days for the monkey.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Střední odborné (vyučen)

Umístění pracovní pozice

Choice QR s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 22 000 Kč
Pracoviště: Na příkopě 857/18
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: ALEX ILYASH
E-mail: alex@choiceqr.com
Telefon: +420 776 775 008
ID inzerátu: 564289

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: ALEX ILYASH
E-mail: alex@choiceqr.com
Telefon: +420 776 775 008

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.