Místo výkonu práce:Tábor, Práci budete vykonávat na naší pobočce v Táboře.Náplň práce Vaší náplní práce bude zajišťování provozu pobočky, administrativa, personalistika, zadávání podkladů pro mzdy, zpracování faktur a pošty. Pracovní doba cca 4 hod. denně (po-pá) K Vaší odpovědi přiložte CV.
Spolehlivost,Trestní bezúhonnost,Pracovitost,Samostatnost,Dobrá znalost práce na PC,Vztah k práci s lidmi,Zaslání životopisu podmínkou,Praxi a zkušenosti
Benefity Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP), Možnost zkráceného úvazku, Fyzicky nenáročná práce v administrativě, možnost individuálního rozložení pracovní doby, Vhodné pro ČID, PID, ZPS, Služební mobil, Náborový příspěvek 9.000 Kč pro OZP, Nabízíme dlouhodobou spolupráci, zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí, pravidelný měsíční příjem, příjemné pracovní prostředí, odborná školení, zajímavý motivační systém
Místo výkonu práce:Tábor
Kontaktní osoba: | Pavel Věžník |
E-mail: | pavel.veznik@diseven.cz |
Telefon: | 734 769 716 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.