Customer Service Clerk

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Kounická Kateřina, tel.: 739486094 Po - Pá 8 - 14 hod., e-mail: katerina.kounicka@cz.yusen-logistics.com

Náplň práce:

" Správná, promptní a proaktivní komunikace se zákazníky, subdodavateli zákazníků i Yusenu a s dopravci
" Sledování, plánování, zpracovávání a reporting námořních, silničních i kombinovaných zásilek zákazníků, jakož i za přípravu, kompletaci a kontrolu přepravních dokumentů k zásilkám
" Zajištění delivery planu do distribučních center klienta dle odsouhlasených kapacit
" Reporting zpožděných/změněných dodávek včetně důvodů

Co požadujeme?

" Anglický jazyk na velmi pokročilé úrovni
" Znalost logistických systémů výhodou
" Silná orientace na zákazníka
" Znalost MSOffice
" Znalost UKR jazyka nebo jiného cizího jazyka výhodou
"

Zaměstnanecké výhody:

Stravenka v hodnotě 150 Kč/směna plně hrazena zaměstnavatelem, příspěvek na dojíždění 60Kč/směna, Multisport karta, příspěvek, do cafeterie, dotovaná káva, zvýhodněné volání a další zajímavé zaměstnanecké výhody a benefity.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Umístění pracovní pozice

Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 30 000–40 000 Kč
Pracoviště: Kateřinská 466/40, 12000
Typ úvazku: HPP
Vhodné pro: Absolventy
Kontaktní osoba: Kateřina Kounická
E-mail: katerina.kounicka@cz.yusen-logistics.com
Telefon: + 420 739 486 094
ID inzerátu: 638099

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Kateřina Kounická
E-mail: katerina.kounicka@cz.yusen-logistics.com
Telefon: + 420 739 486 094

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.