Vaší prioritou bude péče o klienty (např.check in, check out)
· Budete hostům poskytovat veškeré potřebné informace o hotelu, městě, akcích, atd.
· Nedílnou součástí jsou také administrativní úkony
· Pracovní prostředí, kde si zaměstnanci cení nejvíce férovost a jasná pravidla
· Profesionalita, dlouhodobě fungující systém i firemní kultura
Co od vás očekáváme
· Máte rád/a práci s lidmi a spokojený klient je vaší prioritou
· Máte zkušenost s komunikací s klienty nebo jste absolvent a chcete se učit novým věcem
· Vaše čeština a angličtina jsou na dobré úrovni
· Zvládáte práci na PC na uživatelské úrovni
· Máte v sobě přirozenou pohostinnost, spolehlivost a časovou flexibilitu
· Jste schopní řešit neočekáváné situace během směny
Co vás u nás potěší
· Motivující složka mzdy (prémie, dýška, další odměny a soutěže)
· Multisport karta
· Krásná jídelna s nejlepším kávovarem a jídlem zdarma
· 5 týdnů dovolené
· Take care program (wellness week, sportovní a charitativní aktivity)
· Sleva na ubytování v našich hotelech po celém světě
· Každý den dostanete vyžehlenou uniformu, kterou vyčistíme za vás
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Kontaktní osoba: | Veronika Kolářová |
E-mail: | veronika.kolarova@courtyard.com |
Telefon: | 735158282 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.