Náplň práce: zpracování a zaúčtování došlých faktur; vystavení faktur; účtování cizí měny; bankovní výpisy, pokladní doklady, cestovní náhrady, další účetní doklady; agenda DHM, kontrolních hlášení, spolupráce při přípravě k dani z příjmu PO, zpracování uzávěrek, reporting, statistiky.
Požadavky: znalosti na úrovni SŠ (ekonomické zaměření výhodou); ŘP sk. B – aktivní řidič; pokročilá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel); Znalost NJ výhodou, nikoliv podmínkou; všeobecný přehled, samostatnost a iniciativa, flexibilita; odpovědnost a spolehlivost.
Požadavky: manuální zručnost; práce s měřidly výhodou; flexibilita, samostatnost.
Zaměstnanecké výhody: týden dovolené nad rámec ZP; příspěvek na dojíždění; Cafeteria; příspěvek na dovolenou, Vánoce; kurzy německého jazyka; odměny za pracovní jubilea; zvýhodněné stravování v areálu společnosti, aj.
Kontakt telefonicky ve všední dny 8:00 - 15:00 hodin, e-mailem nebo osobně.
Kontaktní osoba: | Ing. Bc. Petra Mejdrechová |
E-mail: | p.mejdrechova@dittrich-greipl.com |
Telefon: | 734 256 003, 380 301 323 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.