Místo výkonu práce: Ruská 88/8, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned (dle dohody). Pracovní doba: krátký x dlouhý týden 7:00-19:00 h. Náplň práce: zajištění služeb spojených s příjezdem, ubytováním, platbou a odjezdem hostů, příprava podkladů pro ostatní úseky v hotelu, zajištění dalších služeb dle přání hostů, úzká spolupráce s ostatními středisky. Požadujeme: dobrá znalost NJ, částečná znalost AJ (není podmínkou), znalost práce na PC, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, praxe výhodou. Nabízíme: k základní mzdě jsou vypláceny pravidelné prémie a příplatky, pravidelný rozpis směn, příspěvek na ošatné, strava hrazená zaměstnavatelem, parkovací místo. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat denně 8:00-15:00 h) anebo e-mailem.
Kontaktní osoba: | Helena Šišková |
E-mail: | h.siskova@olympiahotel.eu |
Telefon: | 724573011 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.