ASISTENT / ASISTENTKA

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Hradec Králové
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Náplň práce: administrativní podpora jednatele, příprava dalších dokumentů a smluv, komunikace s klienty, dodavateli, obsluha recepce (telefony, maily, správa zasedací místnosti), různé úkoly spojené s chodem kanceláře
Dodržování termínů a schopnost koordinovat souběžně probíhající úkoly, zaměření na detail

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Základní + praktická škola
  • Práce s PC - dobrá znalost MS Office
  • Jiné - výborné komunik. a prezent. schopnosti; samostatnost, důslednost

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní) — výborná znalost

Umístění pracovní pozice

POS Consult s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 30 000 Kč
Pracoviště: Karla Tomana 47/4, Hradec Králové
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Robert William Seifert
E-mail: posconsultsro@gmail.com
ID inzerátu: 697333

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Robert William Seifert
E-mail: posconsultsro@gmail.com

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.