kontakt: Anna Mazurová, e-mail: anna.mazurova@global.ntt
MVP: Milevská č.p. 2095/5, Krč, 140 00 Praha 4
Požadavky: Zkušenost s technickým supportem (sítě/servery), orientace na zákazníka, aktivní znalost Angličtiny a Němčiny. Ochota pracovat na směny 24/7. Level 2 support with the main focus on Networking technologies, resolving incidents Monitoring of the ticketing system and ticket handling to achieve and exceed SLA/OLA Advance trouble shooting supporting Networking Technologies Knowledge transfer to L1 engineers. Assisting Level 1 Engineering teams with escalation support.
zaměstnanecké výhody:
Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným
5 týdnů dovolené
3 tzv. Sick Days ročně
Náhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fixní základní mzdy po dobu dočasné pracovní neschopnosti až 21 dnů ročně
Notebook a mobilní telefon včetně datového tarifu dle firemních standardů
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně (po zkušební době)
Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době)
Poukázky na stravování (Ticket Pro) v hodnotě 100 Kč s 55% dotací firmou
Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma
Kontaktní osoba: | Anna Mazurová |
E-mail: | anna.mazurova@global.ntt |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.