Jsme česká marketingová společnost se zajímavou a dlouhou historií, spolupracujeme s mezinárodní společnosti a komunitou lidi s více než 10 letou zkušeností v oblasti technologií budoucnosti, jako je decentralizace financí, metaverse a teď nově umělá inteligence (AI).
Momentálně hledáme nového člověka, který bude asistentem/kou manažera společnosti i posílí náš obchodní tým.
Uvítáme absolventa školy ale i uchazeče s praxí.
Hledáme člověka, který chce pracovat a baví ho komunikovat s lidmi. Pokud nemáte zkušenosti, nevadí – vše potřebné vás naučíme. Důležité je, abyste měli zájem na sobě pracovat a zdokonalovat se.
Jaká by byla vaše náplň práce?
Vaše práce by spočívala v asistenci manažera a v podpoře našeho obchodního týmu.
NABÍZÍME:
- Zajímavou práci ve společnosti pracující pro světové technologické společnosti
- Práci, která dává smysl a má své výsledky
- Práci, která vám dokáže dát důležité do života – schopnost jednání, argumentace a vytrvalosti, které můžete následně využít jak v pracovním, tak osobním životě
- Zaškolení od zkušených kolegů a kolegyň
- Místo výkonu práce v Praze, kanceláře v moderní budově City Tower
- Inspirativní uplatnění ve stabilní a perspektivní české společnosti
- Příspěvek na penzijní připojištění, pružná pracovní doba, pět týdnů dovolené, sick day, vzdělávací a jazykové kurzy, půjčky a další zajímavé benefity
- Možnost kariérního postupu
- Přátelský kolektiv menší firmy
- Uvedenou nástupní mzdu od 50.000 Kč dle praxe
- Úkolový odměňovací systém s potenciálem přesahujícím 100 000 Kč a více.
- Možnost získat další odměny a účastnit se motivačních soutěží s hodnotnými cenami
- Týmové akce a společné aktivity
- Nástup podle dohody
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME:
- Projevuješ zájem o moderní technologie budoucnosti a vše, co s tím souvisí
- Jsi komunikativní a rád navazuješ nové vztahy
- Projevuješ disciplínu a důslednost ve své práci
- Máš pozitivní přístup k životu i práci
- Umíš pracovat samostatně a splnit si své úkoly
- Jsi ochoten se neustále učit a zdokonalovat své dovednosti
- Máš organizační schopnosti a umíš si udržet věci pod kontrolou
- Jsi cílevědomý/á a rád/a přijímáš nové výzvy a příležitosti
- Projevuješ příjemné vystupování a empatii, zvládáš tlakové situace s chladnou hlavou a profesionálním přístupem
- Máš minimálně střední odborné vzdělání a hovoříš plynně česky/slovensky jako rodilý mluvčí
- Jsi skvělým týmovým hráčem jak v kanceláři, tak při společných akcích
POŽADAVKY:
- Práce na PC – Outlook, Word, Excel
- Samostatnost, flexibilita, spolehlivost, pečlivost, svědomitost a ochota učit se novým věcem a postupům
- Schopnost profesionální komunikace po telefonu, schopnost argumentace
- Dobrá jazyková vybavenost (angličtina nebo němčina slovem i písmem na komunikativní úrovni, nebo další cizí jazyk je výhodou)
- Příjemné vystupování, celkově aktivní a pozitivní přístup k práci
ZAUJALA TĚ TATO POZICE A CHCEŠ VÍCE INFORMACÍ?
Pokud jsi zaujat/a touto pozicí a máš zájem získat další informace, klikni na tlačítko "Odpovědět" a zašli nám své CV spolu s fotografií a pár větami o sobě. Věříme, že pokud splňuješ všechny tyto důležité aspekty, brzy se ti ozveme!