Wolf Česká republika s.r.o., je obchodní společnost, která poskytuje řešení pro zdravé a komfortní vnitřní klima. Nabízíme prémiové produkty pro oblast vytápění, větrání a ohřevu vody, které uspokojí požadavky od rodinných či bytových domů až po komerci. Naplňujeme touhu po komfortu a bezpečí.
Do týmu hledáme zkušeného obchodníka, který bude zodpovědný za vztahy s našimi partnery (montážní firmy, projektanti, velkoobchody TZB) a za rozvoj obchodních příležitostí pro prémiové produkty pro oblast vytápění, větrání a ohřevu vody značky Wolf a Gabotherm ve svěřeném regionu – Praha.
Pojď s námi růst a staň se klíčovým členem našeho týmu.
Hlavní oblasti náplně práce na této pozici jsou:
- Příprava: Na každé jednání se nejprve připravíš. Schůzky si plánuješ předem. Chystáš si informace o produktech a službách, které chceš představit, a zároveň se zajímáš o aktivity našich obchodních partnerů či naši dosavadní spolupráci s nimi.
- Jednání: Tvůj den bude plný interakcí. Budeš realizovat cca. 5 schůzek denně. Nemusíš se obávat dlouhých cest, protože každý den se budeš pohybovat jen v jedné lokalitě. Některé věci lze řešit i po telefonu či online. Svým profesionálním a příjemným vystupováním prezentuješ jak sebe, tak celou firmu.
- Záznam: Po každé schůzce si uděláš čas na záznam. Se svým notebookem v ruce zaznamenáš důležité informace z jednání. Požadavky na zpracování nabídky pro naše obchodní partnery přepošleš systémem kolegovi, obchodnímu referentovi, který nabídku nachystá tak, abys ji mohl následně obchodnímu partnerovi představit.
- Sdílení informací: Jsi zodpovědný za udržování a aktualizaci systému s informacemi o obchodních partnerech. To zahrnuje i správu kontaktů, poznámek a historie schůzek. Tyto informace pak využíváš při plánování spolupráce s našimi obchodními partnery.
- Spolupráce: Pravidelně budeš spolupracovat s kolegy z týmu. Jedenkrát týdně budeš mít rozhovor s regionálním manažerem. Je to příležitost sdílet, co jsi za týden zjistil, co funguje či nefunguje a jak ti případně může manažer pomoct. Ve své práci se neustále učíme a zlepšujeme a uvítáme tvé návrhy.
Jaké dovednosti a znalosti bys měl/a mít:
- Jsi komunikativní: Máš alespoň 2 roky zkušenosti s vedením obchodního rozhovoru.
- Jsi orientovaný/á na zákazníka: Umíš zjistit potřeby zákazníků a reagovat na ně. Umíš budovat a udržovat silné vztahy se zákazníky.
- Jsi organizovaný/á: Umíš systematicky pracovat s informacemi a časem při organizaci schůzek.
- Chceš se dál rozvíjet a být na svou práci hrdý/á.
- Máš zkušenost s prací v software: CRM - nástroj pro zprávu informací o zákaznících, MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Sharepoint.
- Vlastníš řidičský průkaz skupiny B.
Za výkon dané pozice nabízíme:
- Motivující mzdové ohodnocení
- Zázemí stabilní české společnosti dodávající kvalitní německý produkt
- Přátelské prostředí v menším kolektivu
- Systematické vzdělávání, odborný růst
- Pracovní prostředky jako automobil, telefon, notebook
- Firemní benefity: 25 dnů dovolené, plus den placeného volna v den narozenin, stravenkový paušál 150 Kč/ den, příspěvek na Multisport kartu, příspěvek na penzijní/životní pojištění, poukázky za počet odpracovaných let či při oslavě životního jubilea, firemní akce (měsíční káva v devět, teambuilding, vánoční večírek)
Pokud tě pracovní příležitost zaujala, dej nám prosím o sobě vědět – nejlépe tak, že zašleš svůj životopis.