z: 22.11.2023 Místo vhodné i pro OZZ.
Firma INVO CZECH s.r.o.- česká strojírenská firma zaměřená na výrobu měřidel, forem, nástrojů, přípravků, montážních pracovišť, jednoúčelových strojů a zařízení.
Náplň práce:
• Komplexní vedení účetnictví • Komplexní zpracování mezd a mzdové agendy • Kontrola podkladů a zpracování přiznání k DPH, KH, SH, daňová agenda • Zpracování pravidelných měsíčních a ročních závěrek, controlling • Zpracování ročního zúčtování daně z příjmu • Reporting, řízení cash flow • Inventarizace majetku a rozvahových účtů • Zadávání plateb, zpracování bankovních výpisů • Průběžná evidence pohybu zboží do zahraničí, EHS (Intrastat)
Požadavky na vzdělání a znalosti:
• VŠ,/SŠ ekonomického směru • Praxe na podobné pozici min. 5 let • Znalost vedení komplexního účetnictví • Všeobecný přehled v aktuálních účetních a daňových předpisech a legislativě
Požadujeme:
• Proaktivní přístup k práci a myšlení • Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost • Organizační, řídicí a komunikační schopnosti • Dobrá znalost MS Office • Znalost SW Helios Inuvio výhodou
Zaměstnanecké výhody:
Dovolená 25 dní/plný úvazek • Možnost práce na zkrácený úvazek • Příspěvek na stravování • Zvýhodněné mobilní tarify
Kontakt: Andrea Konečná, telefonicky od 7:00 - 15:00 hod. na č.: 732 190 799, osobní kontakt dle dohody na základě zaslaného životopisu e-mailem: konecna@invocz.cz
Kontaktní osoba: | Andrea Konečná |
E-mail: | konecna@invocz.cz |
Telefon: | 732 190 799 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.