Asistent/ka obchodu

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • Brno-město
  • IČO, HPP
  • nástup ihned

Popis

Do našeho týmu hledáme posilu na pozici “Asistent/ka obchodu”


Jak to u nás funguje?

Kontaktujeme personální oddělení firem a samosprávy, v rychlosti jim sdělíme pár informací o naší službě, zaujmeme HR Managera nebo starostu a domluvíme s ním on-line schůzku. Naši obchodníci zavedou Munipolis do nové samosprávy či firmy. Vše se děje po telefonu, není potřeba nikam jezdit.

Co tě čeká?

  • Telefonické kontaktování firem – obvykle jde o komunikaci s někým z HR nebo jednatelů
  • Telefonické kontaktování samospráv - zvyčejně se domlouváme přímo se starostou
  • Administrativní příprava HR managerů a starostů na online meeting
  • Podpora obchodního týmu – příprava podkladů, evidence kontaktů, komunikace s firmami


Koho hledáme?

  • Novou kolegyni nebo kolegu, kteří mají znalost obchodu po telefonu a komunikace je jejich silná stránka, stejně jako schopnost zaujmout
  • Důležité je pro nás umění komunikovat telefonicky a velmi dobrý mluvený projev
  • Někoho, komu je vlastní nadšení do práce a chce se učit a rozvíjet v rámci sales
  • Výhodou je předchozí praxe na obdobné pozici, ale není nutností. Zkušenosti z osobního či telefonického obchodu jsou také skvělé.
  • Někoho, kdo umí být trpělivý, umí naslouchat a firmám či samosprávam jednoduše vysvětlit proč je fajn mít s námi schůzku


Co Ti za to nabídneme?

  • Vybavení potřebné k práci – notebook, telefon atd
  • Možnost fungovat na home office
  • Firemní akce, teambuildingy, posezení u piva
  • Odměnu za doporučení nového zaměstnance 8 000 Kč – 15 000 Kč
  • Práce možná na IČO s nástupem klidně ihned (na domluvě)
  • MultiSport kartu se zvýhodněním

Proč tě to u nás bude bavit?

  • Vše tě naučíme a vzdělávat tě budeme po celou dobu u nás
  • Záleží nám na vztazích, posloucháme se, respektujeme jeden druhého a hlavně si pomáháme navzájem
  • Práce na společensky významném projektu s velkým přesahem dává obrovský smysl
  • Příležitost být u toho – z ČR jdeme do světa a daří se nám
  • Příjemný šéf i kolegové (jsme menší tým),
  • Hezký kancl, supr kafe, teambuildingy, individuální bonusy

Pojďme se potkat osobně u nás v kanclu, nebo online, spoznat se a najít společnou řeč ohledně naši budoucnosti!

Zn. Máme supr kafe, které Vám připravíme - kolega umí i espresso tonic ;)

Požadované jazyky

  • Čeština (aktivní)
  • Slovenština (aktivní)

Benefity

  • Dovolená navíc - Po roce spolupráci 25 dnů dovolené
  • Sick days - 3 SickDays
  • Zvláštní prémie - Hezká fixní odměna + odměny z prodejů
  • Jazykové kurzy - Budget na anlgičtinu
  • Provize z prodeje
  • Multisport karta - Multisportka za zvýhodněnou enu
  • Občerstvení na pracovišti - Máme supr kafe, a každý druhý týden společnou snídu
  • Možnost home office - Po zaučení ;)

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Kateřina Jurčák
E-mail: katerina.jurcak@munipolis.com
Telefon: +420 606 110 758

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.